10 تا از رویایی ترین مکان های اینستاگرامی برای سفر

به گزارش مینی نت، وقت سفر فردا رسیده است و همه ما این روزها به مسافران هزاره مدرن مبدل شده ایم.

10 تا از رویایی ترین مکان های اینستاگرامی برای سفر

ما نسلی هستیم که تجربیات بیشتر از مادیات برای ما ارزشمند هستند. تقریباً 84 درصد از ما دوست داریم تجربه سفر برایمان لذت بخش باشد تا نسل های قبل از ما. جای تعجب هم نخواهد داشت که بخواهیم تصویر این تجربه ها را با دیگران در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذاریم.

در اینجا می خواهیم شما را با 10 مکانی آشنا کنیم که خوراک مسافران هزاره مدرن و عکس های اینستاگرام هستند؛ مکان های جدیدی که حتی شهرهای در حال توسعه را به یکی از انواع مورد علاقه تجربیات شما از سفر مبدل می کند.

برای شیفتگان سفرهایی که قبل از مرگ باید رفت: جوکولسارلون در ایسلند

اینجا خودش دنیایی از مقاصد گردشگری است و هر مسافری باید آن را در فهرست سفرهایش تا قبل از مرگ قرار دهد. هر زاویه از این سرزمین یخی نمایی باورنکردنی و فوق العاده از یخچال های آبی رنگ را به نمایش می گذارد.

برای شیفتگان سریال بازی تاج و تخت: دابرونیک در کرواسی

اینجا یکی از مقاصد زیبای کرواسی برای گردشگران است که خیابان های سنگ فرش شده و پشت بام های نارنجی اش بسیار مشهور و دیدنی است. طرفداران سریال بازی تاج و تخت می توانند در کوچه پس کوچه های این شهر و در مکان هایی که فیلم برداری این سریال اجرا شده است قدم بزنند و عکس بگیرند.

برای شیفتگان ساحل: سنک تِر در ایتالیا

اگر یکی از کاربران فعال اینستاگرام هستید، حتماً این تصویر را بارها دیده اید. سنگ تر مجموعه ای از 5 روستای ساحلی در ایتالیاست. ورنازا و مانارولا یکی از زیباترین و حیرت انگیزترین شهرهای ساحلی دنیا را شکل می دهند اما هر کدام از این شهرها ویژگی شاخص خودش را دارد که واقعاً قدم گذاشتن به آنجا را به دنیایی از تجربه های متفاوت مبدل می کند.

برای شیفتگان پیشنهاد روز: اویا سنتورینی در یونان

احتمالاً بیشترین مکان مورد استقبال کاربران اینستاگرام که تصاویرش را بارها و بارها می بینید همین جاست و خودتان هم می دانید چرا. این شهر بر روی صخره ها شکل گرفته و چشم انداز دریای اژه را دارد. خیابان های سفیدرنگ اویا هنوز هم در سطح بین المللی یکی از مکان های پرجاذبه برای گردشگران است.

برای شیفتگان طبیعت: آلبرتا در کوهستان راکی کانادا

دریاچه آبی و کوه های راکی کانادا نمایی حیرت انگیز و تکرارنشدنی دارد. جهتهای پیاده روی عالی، کوهنوردی و مناظری که خوراک عکس گرفتن هستند این مکان را واقعاً تماشایی کرده اند.

برای شیفتگان میراث فرهنگی: موستار در بوسنی هرزگوین

خیابان های موستار نشان از گذشته تاریخی خود دارد. غرفه های بازار، معماری و سوغات ترکیه تحت تأثیر امپراتوری عثمانی هنوز در این شهر بر جای مانده است. این شهر با پل Stari Most معروفیت دنیای دارد.

برای شیفتگان معماری: کلیسای جامع سنت باسیل در روسیه

کلیسای جامع سنت باسیل معماری عجیب و غریب قرون وسطای روسی را با هزاران شکل و رنگ به نمایش می گذارد. در جهت این کلیسا میدان قرمز و کاخ کرملین مسکو به چشم می خورد که این منطقه را به یکی از مکان های پربازدید برای شیفتگان معماری مبدل می کند.

برای شیفتگان عکاسی: هاوانا در کوبا

مرکز کوبا، هاوانا، ویژگی عجیب و غریبی دارد: خودروهای قدیمی، عابرانی که سوت می زنند و سیگارهای کوبایی. اکنون، با برداشته شدن تحریم ها از این نقطه از دنیا، مسافران دسترسی راحت تری به این الماس نهفته از مقاصد گردشگری دنیا دارند.

برای شیفتگان بیابان گردی: پِترا در اردن

بسیاری از فیلم های مشهور هالیوود نظیر ایندیانا جونز و جیمز باند در ویرانه های پترا فیلم برداری شده است و به همین علت این بیابان به یکی از مقاصد گردشگری مهم و ارزشمند برای بازدید مبدل شده است.

برای شیفتگان زمستان: لپلندز در فنلاند

برای آنهایی که عاشق برف هستند و مسافرانی که هیچ جای خاصی برای سفر را مد نظر ندارند، لپلند مکانی عالی برای تماشای شفق شمالی، سورتمه سواری با سگ های هاسکی و تجربه هتل های یخی مشهور است. لازم است برای این سفر تا می توانید لباس های خیلی گرم همراه داشته باشید زیرا دما در فصل زمستان به 10 تا 30 درجه زیر صفر هم خواهد رسید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2075

به "10 تا از رویایی ترین مکان های اینستاگرامی برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از رویایی ترین مکان های اینستاگرامی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید