چطور پروازهای طولانی مدت را تحمل کنیم؟

به گزارش مینی نت، پرواز همواره لذت بخش است و بیشتر کسانی که تجربه پرواز داشتند، جدا از استرس و ترس معمول پرواز، آن را تجربه ای شیرین عنوان نموده اند. البته پرواز در همه اوقات شیرین نیست، مخصوصا اینکه مسافت بسیار زیادی را با هواپیما طی کنید و چندین ساعت در آسمان باشید. در ادامه 10 نکته ای که می تواند سفرهای طولانی مدت را قابل تحمل و حتی لذت بخش کند را می خوانید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید. انلاین خرید بلیط هواپیما را تجربه کنبد

چطور پروازهای طولانی مدت را تحمل کنیم؟

1- استراحت کافی داشته باشید

یکی از راه های ساده ای که باعث می گردد سفر طولانی مدت برایتان سخت نباشد، استراحت کافی پیش از پرواز است. در این شرایط شما می توانید راحت تر روی جایگاه هواپیما را بنشینید و احتیاج ندارید که خواب مورد احتیاج بدنتان را در هواپیما رفع کنید. اگر شب قبل از سفر ساعت تان را با مقصد پرواز تنظیم کنید و بر اساس زمان آنجا استراحت کنید، بدن تان راحت تر و سریع تر با زمان جدید هماهنگ می گردد.

2- جایگاه خود را آپگرید کنید

شاید بپرسید چگونه؟ بسیاری از کسانی که به طور معمول پرواز می نمایند، جایگاه های (First Class) را به خاطر بهای بالای آن ها انتخاب نمی نمایند، مخصوصا اگر سفر طولانی باشد. به همین خاطر بسیاری از شرکت های عظیم هواپیمایی این امکان را برای مسافران فراهم می نمایند که با پرداخت مبلغی اضافی در فرودگاه یا استفاده از امتیازاتی که شرکت برای آنها در نظر گرفته، جایگاه خود را به حالت راحت تری با امکانات بیشتر آپگرید نمایند.

3- راحت باشید

وقتی که سوار هواپیما شدید، خود را در راحت ترین حالت ممکن قرار دهید. هر چیزی را که ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید، از هدست گرفته تا بطری آب و کتاب از کیف تان درآورید و در دسترس قرار دهید. کیف یا کوله تان را زیر پایتان نگذارید که تجربه ناخوشایندی است. مخصوصا اینکه به فضای اضافی برای پاهایتان نیز خواهید داشت. همچنین بهتر است که کفش هایتان را درآورید. چون فشار داخل هواپیما روی گردش خون شما تاثیر می گذارد.

4- لباس گرم همراه داشته باشید

هوای داخل هواپیما می تواند بسیار سرد گردد و شاید پتویی که به شما می دهند (اگر بدهند!) برایتان کافی نباشد. پس شما به لباس گرم و چند لایه احتیاج پیدا می کنید. یک ژاکت، کلاه و جورابی پشمی برای این موقعیت عالی است. پس شلوار جین چسبان و لباس های نازک خود را در خانه بگذارید، مگر اینکه بخواهید 10 ساعت بلرزید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 817

به "چطور پروازهای طولانی مدت را تحمل کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور پروازهای طولانی مدت را تحمل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید