هشدار توییتری ترامپ به جو بایدن

به گزارش مینی نت، خبرنگاران : دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر به رقیب خود درباره ادعای پیروزی در انتخابات هشدار داد.

هشدار توییتری ترامپ به جو بایدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، وی در این پیغام توییتری نوشت: جو بایدن نباید به غلط ادعای دفتر ریاست جمهوری را بکند. من هم می توانم این ادعا را داشته باشم. فرایند قانونی تازه شروع شده است!

رئیس جمهور آمریکا روز آدینه نیز در بیانیه ای با تکرار ادعاها درباره انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفته از مبارزه در این خصوص کوتاه نخواهد آمد.

ترامپ در این بیانیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم مردم آمریکا مستحق شفافیت درباره فرایند شمارش آرا و تأیید انتخابات هستند و در اینجا مسئله فقط مربوط به یک انتخابات نیست.

آخرین نتایج انتخابات حاکی است جو بایدن در ایالت های کلیدی جورجیا و پنسیلوانیا هم از ترامپ پیشی گرفته است.

در حال حاضر، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات 264 رأی الکترال کسب نموده و برای رسیدن به کاخ سفید تنها به 6 رأی الکترال دیگر احتیاج دارد. در مقابل، دونالد ترامپ 214 رأی الکترال دارد و برای پیروزی باید آرای الکترال تمامی ایالت های کلیدی باقی مانده به علاوه ایالت نوادا را ببرد.

ترامپ فرایند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت هایی را در چند ایالت طرح نموده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که فرایند شمارش آرا باید متوقف گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1259

به "هشدار توییتری ترامپ به جو بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار توییتری ترامپ به جو بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید