نگاهی به عمارت چند میلیون دلاری مشهور دبی

به گزارش مینی نت، طبق آماری که منتشر شده دبی از نظر فروش املاک و مستغلات جزو پرفروش ترین شهرهای دنیا بوده و اخیرا بازار دنیای مناسبی برای خانه های بیش از 10 میلیون دلاری به شمار میرود. یکی از ویلاهای معروف دبی با قیمت 62.6 میلیون دلار باعث حیرت افراد شده است. این ویلا در پالم جمیرا قرار گرفته و افراد بسیاری را به خود جذب می نماید. پالم جزیرا در واقع مجمع الجزایری در دبی بوده و به داشتن هتل، رستوران و املاک بسیار لوکس معروف است.

نگاهی به عمارت چند میلیون دلاری مشهور دبی

ساخت این ملک سفارشی 2 هزار و 600 متر مربعی با پنج اتاق خواب و 9 حمام دستشویی، مجموعا دو سال به طول انجامید و در طراحی آن از خانه های میلیارد دلاری لس آنجلس الگوبرداری شد.

نمای بیرونی خانه تزئینات سنگ مرمر خاکستری مرغوب را به نمایش می گذارد و طراحی داخلی نیز به کاشی های چینی، در و کفپوش های چوبی و تضاد رنگ های سرد و گرم دلچسب آراسته شده است.

با نگاهی دقیق تر شومینه مرمر سیاه، قفسه کتاب کف تا سقف و یک دیوار شیشه ای رو به حیاط خلوت را در اتاق نشیمن می یابیم. در کنار قفسه کتاب ها، صفحه های سنگ مرمر سفید تنها با لمس یک دکمه باز شده و اتاق اداری را نمایان می نمایند.

بعلاوه در طبقه اصلی یک آشپزخانه فوق حرفه ای و مجهز وجود دارد که مخصوصا برای خانواده هایی با سرآشپز خصوصی طراحی شده است.

طبقه دوم ویلا، دارای یک راهروی بلند مشرف به اتاق نشیمن است که مسیر دسترسی به سه اتاق خواب اختصاصی و سالن اسپا را فراهم می نماید.

این اسپای خصوصی پنج ستاره یکی از نقاط عطف خانه درنظر گرفته شده که شامل امکانات متعددی نظیر اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار، جکوزی و یک مرکز تناسب اندام است.

سوئیت اصلی، تقریبا کل طبقه سوم را اشغال نموده و در آن تراس خصوصی و یک فضای استراحت بزرگ و نورگیر تعبیه شده است.

از امکانات تفریحی این عمارت می توان به سالن سینما، سالن بیلیارد، استخر 22 متری، آلاچیق وسیع و یک باغ استاندارد به عنوان زیستگاه لاکپشت ها و اردک ها اشاره نمود.

نماینده شرکت سازنده در مصاحبه با یک خبرگزاری گفت، مالک اصلی خانه بر روی ایجاد یک فضای مدرن و امروزی تاکید داشت که مجموعه ای از تمام امکانات رفاهی درجه یک را ارائه دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 دی 1402 بروزرسانی: 6 دی 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2262

به "نگاهی به عمارت چند میلیون دلاری مشهور دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به عمارت چند میلیون دلاری مشهور دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید