مک کانل:سنای آمریکا ماه ژانویه آنالیز استیضاح ترامپ را شروع می نماید

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا امروز چهارشنبه گفت که در صورت تصویب طرح دموکرات ها در مجلس نمایندگان این کشور برای استیضاح دونالد ترامپ، محاکمه سنای آمریکا برای استیضاح وی ژانویه سال آینده میلادی برگزار می گردد.

مک کانل:سنای آمریکا ماه ژانویه آنالیز استیضاح ترامپ را شروع می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

بر اساس اعلام رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا نخستین دستور کار سنا در ماه ژانویه آنالیز این موضوع خواهد بود.

این در حالیست که رؤسای حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا دیروز با شرکت در یک نشست خبری، صدور کیفرخواست علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور را اعلام کردند.

در این راستا، جری نادلر (Jerry Nadler) رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به این که کیفرخواست علیه رئیس جمهور این کشور شامل 2 اتهام است، گفت: نخستین اتهام علیه دونالد ترامپ، سوء استفاده از قدرت و دومین اتهام وی جلوگیری از انجام تحقیقات کنگره است. در راستای اجرای قانون اساسی آمریکا، 2 بند برای محاکمه پارلمانی دونالد ترامپ را به این شکل اعلام می کنیم. ترامپ از اعتماد به خود سوء استفاده نموده است. او قانون اساسی، دموکراسی و امنیت ملی کشور را در معرض خطر قرار داده است.

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی دموکرات های مجلس نمایندگان در این خصوص آدام شیف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نیز تصریح نموده بود: ترامپ همچنان در کوشش برای تضعیف انتخابات آینده آمریکاست. صدور کیفرخواست علیه دونالد ترامپ به او نشان خواهد داد که ما از قانون اساسی کشور حفاظت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 628

به "مک کانل:سنای آمریکا ماه ژانویه آنالیز استیضاح ترامپ را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک کانل:سنای آمریکا ماه ژانویه آنالیز استیضاح ترامپ را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید