مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره

به گزارش مینی نت، پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا نصب می کنید به طور مثال برای فضایی مانند پنجره های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که طوری متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند.بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری های متحرک استفاده کرد.

مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره

به وسیله لولا قابلیت باز و بسته شدن را دارند و همانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد این توری ها برای فضاهایی مانند درب ورودی حیاط ها بسیار مناسب می باشند.

این گزینه مناسب برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

توری لولایی و ثابت وریلی آلومینیومی از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می فرایند که مسائل فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند.

یکی از مهم ترین ویژگی ها آن جلوگیری از شکستن و پخش شدن شیشه ها به داخل در زمان زلزله و موارد مشابه است که می تواند جلوی بسیاری از حوادث را بگیرد.توری ها جهت جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان بسیار مناسب می باشد.

منبع مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1779

به "مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انتخاب توری مناسب برای پنجره دوجداره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید