مسکن مهر اقامتگاه غیر مجاز گردشگران

به گزارش مینی نت، خبرنگاران: ساختمان های مسکن مهر در شهر سرعین به اقامتگاه غیرمجاز گردشگران تبدیل شده است.

مسکن مهر اقامتگاه غیر مجاز گردشگران

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز پنج شنبه خود نوشت:

خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی گزارش داد: ساختمان های مسکن مهر در شهر سرعین به اقامتگاه غیرمجاز گردشگران تبدیل شده است. مدیر کل مراکز خدمات گردشگری معاونت گردشگری کشور با ارائه گزارشی از بازرسی های اجرا شده از مراکز خدمات گردشگری هشت استان به بعضی تخلفات انجام شده اشاره نمود و گفت: بازرسی ها نشان می دهد در سرعین تعداد واحدهای مسکن مهر به صورت غیرمجاز به گردشگران اجاره داده می شوند. وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص واگذاری مسکن مهر پیگیری این موضوع ضرورت دارد و به همین جهت از مسئولین مربوطه در استان اردبیل خواسته شده به موضوع با اولویت و سرعت رسیدگی گردد.

مانور دختران جوان دوچرخه سوار در شلوغ ترین نقطه استان اردبیل، موجب اعتراض مردم این استان شد. این دختران دوچرخه سوار که با لباس های نامناسب در کمربندی دوم شهر اردبیل توسط یک خودروی با چراغ گردان همراهی می شدند توجه بسیاری از مسافران تابستانی این منطقه را جلب کردند. استان اردبیل که مردمی مذهبی دارد و مرکز آن شهر اردبیل به دارالارشاد معروف است، مدتی است از تهاجم فرهنگی در قالب های مختلف رنج می برد و شکایت های مردم این استان تا به امروز به جائی نرسیده است.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 870

به "مسکن مهر اقامتگاه غیر مجاز گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکن مهر اقامتگاه غیر مجاز گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید