ماوس تاشو عجیبی که حتی از لپ تاپ هم نازک تر است!

به گزارش مینی نت، یک طراح محصول هنگ کنگی به نام هوراس لام به تازگی یک ماوس کامپیوتری عجیب طراحی نموده است. این ماوس بلوتوثی می توانند مانند یک کاغذ تا گردد و جای بسیار کمی را اشغال می نماید.

ماوس تاشو عجیبی که حتی از لپ تاپ هم نازک تر است!

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، سازندگان ماوس Air.0 اوریگامی را به عنوان ویژگی منحصر به فرد آن عنوان می نمایند. این ماوس تنها 40 گرم وزن دارد و در حالت تا شده، ضخامت آن به 4.5 میلی متر می رسد. ناحیه ای که حسگر نوری مادون قرمز آن را در خود جای داده است تنها 10 میلی متر ضخامت دارد. به علت حجم بسیار کم، می توان از این ماوس در مسافرت استفاده کرد.

ماوس Air.0 دارای یک سری خطوط تاشو شماره گذاری شده است و طوری طراحی شده که کف دست را کاملا پر می نماید. یک آهنربای قوی نیز به حفظ ساختار این ماوس یاری نموده و از تغییر شکل آن در هنگام استفاده جلوگیری می نماید.

سوئیچ های مکانیکی برای کلیک چپ و راست استفاده می شوند و یک نوار حساس به لمس نیز در بین آن ها امکان پیمایش با استفاده از حرکات ساده را فراهم می نماید.

چهار گوشه پلاستیکی پوشانده شده با روکش صاف در قسمت زیرین ماوس، امکان حرکت روان آن بر روی بیشتر سطوح را فراهم می نماید. هوراس ادعا می نماید که باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولت/500 میلی آمپر ساعتی این ماوس با یک بار شارژ کامل به وسیله کابل USB-C می تواند حدود سه ماه کار کند. بعلاوه در مواقع اضطراری با شارژ سریع یک دقیقه ای، می توان به مدت سه ساعت از آن استفاده کرد.

tracking speed آن حدبیشتر 30 اینچ (762 میلی متر) بر ثانیه است و با مک، اندروید و ویندوز سازگار است. در صورتی که این ماوس به مرحله فراوری برسد، قیمت خرده فروشی آن احتمالا 69 دلار خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2119

به "ماوس تاشو عجیبی که حتی از لپ تاپ هم نازک تر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماوس تاشو عجیبی که حتی از لپ تاپ هم نازک تر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید