فضای لازم برای ارتقای شغلی بانوان کارمند وزارت فرهنگ فراهم می گردد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران ، محمدمهدی اسماعیلی امروز یکشنبه هفتم اسفندماه در مراسم تجلیل از کارکنان زن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت با تقدیر از همکاران دفتر بانوان و حوزه وزارتی برای برگزاری این مراسم گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر جایگاه فرهنگی خود عهده دار بسیاری از ماموریت های مهم فرهنگسازی و سیاستگذاری در حوزه بانوان در سراسر کشور است و ما از این نظر موقعیت راهبردی داریم.

فضای لازم برای ارتقای شغلی بانوان کارمند وزارت فرهنگ فراهم می گردد

وزیر فرهنگ با اشاره به حضور پررنگ و موثر بانوان در شبکه های فرهنگی همانند کتابخانه های عمومی و کانون های مساجد گفت: معتقدیم فضای وزارت فرهنگ و دولت مردمی باید محلی برای رشد و ارتقای بانوان فرهیخته باشد، از این رو در دولت مردمی برای نخستین بار یک بانو به عنوان رایزن فرهنگی در کشور فرانسه انتخاب شد.

اسماعیلی بعلاوه به مطالبات و انتظارات بانوان کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و گفت: شرایط کنونی قطعا مطلوب نیست اما تحول در امور بیش از هر عامل دیگر وابسته به خواست و کوشش خود بانوان است. به عنوان وزیر فرهنگ تاکید می کنم هر میزان استعداد و ظرفیت در کارمندان زن باشد به همان میزان امکان رشد و تعالی شغلی و حضور پررنگ تر بانوان را فراهم خواهیم کرد.

وی بانوان ایرانی را بسیار توانمند و خلاق توصیف کرد و گفت: در نمایشگاه زنان تاثیرگذار که چندی پیش برگزار گردید، بانوان مقامات سیاسی کشورهای مختلف حاضر در ایران مبهوت هنر بانوان ایرانی شدند.

وزیر فرهنگ با تاکید بر آگاهی از مسائل عمومی و شرایط حقوق و دستمزد کارکنان وزارت فرهنگ ابراز امیدواری کرد لایحه افزایش حقوق و دستمزد کارکنان وزارتخانه در جلسات آینده دولت به تصویب برسد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم با حضور وزیر فرهنگ کارمندان زن برگزیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند و مرحله اول طرح پژوهشی مساله شناسی و سیاستگذاری بانوان شاغل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2173

به "فضای لازم برای ارتقای شغلی بانوان کارمند وزارت فرهنگ فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای لازم برای ارتقای شغلی بانوان کارمند وزارت فرهنگ فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید