فرودگاه های اصلی ژاپن

به گزارش مینی نت، فرودگاه های اصلی ژاپن، شامل فرودگاه کانسای است که از نصب 48000 بلوک بتنی و سنگی در عمق دریا ساخته شد. فرودگاه کانسای از فرودگاه های اصلی ژاپن، با پرواز هواپیما از دل آبهای دریا، نمایشی از تکنولوژی پیشرفته مهندسی است.

فرودگاه های اصلی ژاپن

می خواهیم به سرزمین فرودگاه های اصلی ژاپن رهسپار شویم. ژاپن کشوری در اقیانوس آرام که مجمع الجزایر ژاپن را در آسیای شرقی تشکیل می دهد. در سفر به کشور ژاپن مسئله ای که بیش از هر چیز دیگری نمود دارد، تلفیق نمای مدرنیته شهر با فرهنگ سنتی کشور است. بی فایده نیست که در این کشور مترقی، میزان خلاف و جنایت را در حداقل ممکن می بینید. در تحقیق از فرودگاه های اصلی ژاپن با ما همراه باشید.

فرودگاه بین المللی هانه دا (Haneda) از فرودگاه های اصلی ژاپن

فرودگاه هانه دا از فرودگاه های اصلی ژاپن، در فاصله زمانی برابر 30 دقیقه از مرکز توکیو یعنی پایتخت ژاپن واقع شده است. بهتر است بدانید که سال تأسیس این فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن، به سال 1931 برمی شود. فرودگاه بطور کلی دارای سه ترمینال است. ترمینال 1 و 2 فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن، به پروازهای داخلی اختصاص دارد. جالب است بدانید که این دو ترمینال داخلی، بوسیله یک پیاده روی زیرزمینی بهم وصل می شوند. البته اتوبوسهای بدون هزینه، نیز در فواصل پنج دقیقه ای، در حال انتقال مسافران مابین دو انتهاه هستند. انتهاه اول فرودگاه هانه دا از فرودگاه های اصلی ژاپن که در عین حال بزرگترین ترمینال نیز محسوب می شود، در سال 1993 ساخته شد. ضمناًً این ترمینال به بیگ برد (Big Bird) شهرت دارد. در بیگ برد شما شاهد رستورانهای مختلف، فروشگاههای فروش اجناس سوغاتی نظیر لوازم التحریری که بسیار خاص است و یا لباسهای سنتی ژاپن هستید. همچنین رستورانی در فضای باز و حتی یک بالکن جهت استفاده عموم، در ترمینال 1 فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن واقع شده است. ترمینال شماره 2 در سال 2004 ساخته شد. در این انتهاه فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن نیز، تسهیلاتی به منظور سفری راحت تر برای شما در نظر گرفته شده است. ترمینال 2 فرودگاه هانه دا دارای یک کافه در فضای آزاد و رستوران می باشد. اما ترمینال شماره 3 که در سال 2010 ساخته شده است، به پروازهای بین المللی اختصاص دارد. خبر خوب دیگر برای شما این است که فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن از یک هتل مناسب با داشتن 387 اتاق برخوردار است. بنابراین در سفر به توکیوی ژاپن، پرواز بر فرودگاه هانه دا از فرودگاه های اصلی ژاپن را بخاطر بسپارید. با استفاده از امکانات مفیدی که در هر سه انتهاه هانه دا از فرودگاه های اصلی ژاپن وجود دارد، لذت اقامت کوتاه یا طولانی مدت خود را از این فرودگاه تمیز و بسیار مدرن دو چندان بسازید.

فرودگاه بین المللی ناریتا (Narita) از فرودگاه های اصلی ژاپن

فرودگاه ناریتا از فرودگاه های اصلی ژاپن است که در گذشته به عنوان فرودگاه بین المللی جدید توکیو، شناخته می شد. فرودگاه ناریتا گذشته از پروازهای بین المللی، تعداد عمده ای از پروازهای داخلی و بین المللی کم هزینه را نیز در ترمینال 3 خود بر عهده دارد. این فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن، در شهر ناریتا واقع در استان چیبا و در حدود 60 کیلومتری شرق توکیو واقع شده است. فرودگاه شامل 3 ترمینال است. به هر حال بدانید که اتوبوسها و قطار به منظور جابجایی مسافران در هر سه انتهاه فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن به فعالیت مشغول هستند. ساخت ترمینال 3 در سال 2013 آغاز شد و در سال 2015 در فرودگاه ناریتا از فرودگاه های اصلی ژاپن تکمیل شد. این ترمینال در فرودگاه ناریتا از فرودگاه های اصلی ژاپن در ارتفاع 95/19 متر و همچنین به تعداد چهار طبقه بالای زمین ساخته شده است. ارائه خدمات از ترمینال این فرودگاه که از فرودگاه های اصلی ژاپن محسوب می شود به شهرهای داخلی ژاپن و مراکز بین المللی مانند سئول، هنگ کنگ، ملبورن و ... انجام می پذیرد. همچنین توصیه می شود که در این فرودگاه از فرودگاه های اصلی ژاپن، خرید سوغاتی های متنوع از صنایع دستی مردم هنرمند ژاپن را به فراموشی نسپارید. سوشی های تازه و خام یا انواع دیگر غذاهای بین المللی را در رستورانها و کافی شاپ های ناریتا تست کنید. حتی می توانید در این فرودگاه از خدمات ماساژ نیز استفاده کنید. راستی بچه ها شما نیز از امکانات محوطه خاصی، جهت بازی برخوردار خواهند بود.

از فرودگاه های اصلی ژاپن، فرودگاه بین المللی کانسای (Kansai International airport)

آیا باور می کنید که فرودگاه کانسای از فرودگاه های اصلی ژاپن، در جزیره ای مصنوعی بر روی آب ساخته شده باشد؟

این فرودگاه روی آبی، به منظور کاهش بار ترافیکی فرودگاه ازاکا، در جنوب غربی آن و به فاصله 38 کیلومتری فرودگاه ازاکا ساخته شد. ساخت کانسای از فرودگاه های اصلی کره بر جزیره مصنوعی در وسط دریا بر به طول 4 کیلومتر و عرضی معادل 5/2 کیلومتر انجام پذیرفت. ساخت فرودگاه کانسای از فرودگاه های اصلی ژاپن در سال 1987 آغاز شد. انتها فرودگاه کانسای با هزینه ای بالغ بر بیست بیلیون دلار در سال 1994 پیروز به اولین پرواز خود گشت. این هزینه به منظور ساخت دو باند فرودگاهی، ترمینال های مسافری، احیای زمین و مقابله با سستی خاک و برقرار نمودن تسهیلات رفاهی برای مسافران صرف شد. شما در پرواز به فرودگاه کانسای از فرودگاه های اصلی ژاپن به طور علنی شاهد این معجزه دست ساز بشر خواهید بود. همچنین گذشته از تجربه هیجانی پرشور، پروازی شیرین در کانسای از فرودگاه های اصلی ژاپن شما می توانید از امکاناتی نظیر:

سرو انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ژاپنی و غذاهای بین المللی، در رستورانهای کانسای برخوردار شوید.

یا برای خرید سوغاتی های درخور و یادگاری های مطلوب از کشور ژاپن به فروشگاه های برند که فاقد مالیات نیز هستند، در فرودگاه کانسای از فرودگاه های اصلی ژاپن مراجعه نمایید. همچنین به تماشای بخشی از مناظر زیبا با چشم اندازی خارق العاده در کانسای از فرودگاه های اصلی ژاپن بنشینید. راستی باید بدانید که تنها راه ارتباطی فرودگاه با جزایر ساحلی، وجود یک پل 3 کیلومتری می باشد. فرودگاه در سال 2001 به عنوان شاهکار مهندسی در همه ادوار جهان برگزیده شد و پیروز به دریافت جایزه مهندسی عمران کشور امریکا گشت.

سخن انتهای:

بی شک سفر به توکیوی ژاپن، سفری هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. دیدن فرهنگ سنتی و غنی مردمان کشور ژاپن می تواند، به ذخایر گرانقدر تجربه شما بیافزاید. اما چه بهتر که این ذخیره سازی تجارب، با استفاده از خدمات حرفه ای آژانس گردشگری خبرنگاران، در زمینه تور ژاپن هماهنگی یابد. بنابراین سفری جذاب را با ارائه خدمات لوکس در تور ژاپن خبرنگاران و در مقدمه آن یعنی بازدید از فرودگاه های اصلی ژاپن، به تجربه و حسی خوشایند تبدیل نمایید.

منبع: گیتاگشت
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 582

به "فرودگاه های اصلی ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های اصلی ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید