شیکاگو از بالا

به گزارش مینی نت، شیکاگو از بالا , آمریکا . عکاس محبوب بعدی ما وادیم Makhorov یک junky واقعی است . البته در یک راه خوب . " ویتالی Raskalov " ( Vitaliy Raskalov ) و دوستش " ویتالی Raskalov " پس از مجموعه‌ای از تصاویر که از بلندترین ساختمان‌ها در جهان گرفته شده‌است , به دنیا آمده‌اند . این بار شما را دعوت می‌کنیم تا شیکاگو را تحسین کنید یکی از بزرگ‌ترین و بزرگ‌ترین megalopolis در آمریکا .

شیکاگو از بالا

این عکاس جوان شهرهای اصلی را از بالا مورد بررسی قرار می‌دهد . تصاویر نفس‌گیر او در واقع سخت است : فقط نگاهی به آن تقارن بی‌نقص , معماری قدرتمند و ارتفاع بیاندازید که باعث می‌شود ضربان قلب شما تندتر شود . توجه داشته باشید که هیچ آگهی تبلیغاتی در ساختمان‌ها وجود ندارد که آن را به مکان فوق‌العاده‌ای برای گرفتن عکس تبدیل می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
اولین آسمان‌خراش در شیکاگو در سال 1885 میلادی ساخته شد . امروزه شبکه انبوهی از ساختمان‌های بلند بر مسلط هستند . نقطه نظرات مختلفی وجود دارد که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند مناظر اطراف مناظر اطراف شهر و دریاچه میشیگان را تحسین و تحسین کنند .
کی به آنجا بروی ?
در تمام طول سال , شیکاگو هرگز مانند تمام شهرهای بزرگ به خواب نمی‌رود .
چطور به آنجا برسیم ?
دسترسی آسان به شیکاگو وجود دارد : مستقیما از شهرهای مختلف آمریکا , کانادا یا اروپا پرواز کنید . اگر در آمریکا سفر می‌کنید می‌توانید با قطار یا اتوبوس به آنجا بروید .

انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 9

به "شیکاگو از بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیکاگو از بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید