شهر ساحلی وارنا بلغارستان و تفریحات تابستانی (تور ارزان بلغارستان)

به گزارش مینی نت، شهر وارنا سومین شهر بزرگ بلغارستان است که به علت همجواری با رودخانه سیاه، شهر بندری با طبیعت منحصر به فرد برای علاقه مندان به تور طبیعت گردی است. با تور تابستان بلغارستان، ملاقات از بندر زیبای وارنا و سواری بر قایق برقی در سراسر رودخانه را از دست ندهید.

شهر ساحلی وارنا بلغارستان و تفریحات تابستانی (تور ارزان بلغارستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

سالانه هزاران توریست از سرگرمی گاه های ساحلی و سواحل شن های طلایی وارنا استفاده نموده و گرمای تابستان را فراموش می نمایند.تور تابستان بلغارستان در هتل های مقرون به صرفه وارنا و هوای خنک منطقه تنها امکانات بندر ساحلی وارنا نیستند.

بندر وارنا، مروارید شهرهای ساحلی دریای سیاه، سرزمین ماسه های زرین، پوشیده از گیاهان نادر و کم نظیری است که هتل های منطقه را در بر می گیرند. جنگل زیبا و ساحل بی نظیر در یک لحظه در دید توریستان قرار دارند. سرگرمیات ویژه برای همه افراد خانواده با هر سلیقه ای وجود دارد که باید از نزدیک دید.

آب های زلال و نیلگون، سواحل زیبا و تپه های جنگلی، تکه ای از بهشت را یادآور می شوند. چشمه های آب درمانی گلدن سندرز با جوایز متعدد بین المللی و محیط زیست انتظار توریستان تور تابستان بلغارستان را می کشد. گلدن سندز یک مکان استراحتی و سرگرمیی برای خانواده هاست که امکانات ورزشی، سرگرمیی و استراحتی بسیار مجللی دارد.

مراکز خرید وارنا بلغارستان سواحل وارنادر تور تابستان

هیچ مرکز سرگرمیی بدون وجود مراکز خرید نمی تواند جذابیت کاملی داشته باشد. خرید سوغات رسم کهن ایرانیان است. وارنا مال، یکی از مراکز خرید معروف در بندر وارنا است که با بیش از 150 فروشگاه گوناگون از تنوع خوبی برخوردار است. توریستان در تور مقرون به صرفه بلغارستان علاقه زیادی به مراکز خرید و وارنا مال نشان می دهند.

سالن های غذاخوری محلی و فست فودها در وارنا مال به همراه دیگر امکانات سرگرمیی و رفاهی برای خانواده ها تدارک داده شده که همه اعضای خانواده با هر سلیقه ای را راضی می نماید. برای اطلاع از قیمت تور تابستان بلغارستان هم اکنون با مشاوران رایگان خبرنگاران تماس بگیرید.

منبع: فاینداتور
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2143

به "شهر ساحلی وارنا بلغارستان و تفریحات تابستانی (تور ارزان بلغارستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر ساحلی وارنا بلغارستان و تفریحات تابستانی (تور ارزان بلغارستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید