زنگ بیدار باش یوتیوب فعال می گردد!

به گزارش مینی نت، زندگی امروز-این خدمات به نسخه 6.1 اپلیکیشن ساعت یا کلاک افزوده شده و یوتیوب و پاندروا هر دو این خبر را تایید نموده اند.

زنگ بیدار باش یوتیوب فعال می گردد!

دو سایت پاندورا و یوتیوب موزیک که در زمینه پخش زنده موسیقی فعالیت دارند، قابلیتی به نام زنگ بیدارباش را به اپلیکیشن ساعت اندروید افزوده اند که بیدارشدن افراد را با موسیقی های آنها ممکن کند.

این خدمات به نسخه 6.1 اپلیکیشن ساعت یا کلاک افزوده شده و یوتیوب و پاندروا هر دو این خبر را تایید نموده اند.

البته ارائه چنین خدماتی در دنیای فناوری تازگی ندارد و چندی قبل سایت اسپاتیفای هم چنین خدماتی ارائه نموده بود. اما اجرای این ابتکار عمل با همکاری گوگل می تواند آن را به طور جدی همه گیر کند تا افراد صبح ها به جای زنگ گوشخراش ساعت یا صدای تکراری گوشی با موسیقی های مختلفی که در یوتیوب و پاندروا در دسترس است از خواب برخیزند.

به گزارش مهر، خدمات اسپاتفای تنها در دسترس مشترکان این سایت قرار گرفته است، اما کاربرد گسترده گوشی های اندرویدی می تواند شرایط را در این زمینه تغییر دهد. تمامی کاربران گوگل پلی به طور پیش فرض در سرویس یوتیوب موزیک هم عضو هستند و می توانند از این خدمات استفاده نمایند.

برای این کار باید به بخش زنگ یا آلارم برنامه کلاک مراجعه نموده و بر روی بخش sound ضربه بزنید و یکی از دو سرویس موسیقی یوتیوب یا پاندورا را انتخاب کنید و سپس از لیست موسیقی های موجود یکی را برگزینید. البته یافتن موسیقی محبوب با جستجو هم ممکن است.

منبع: عصر ایران

منبع: زندگی روز
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1750

به "زنگ بیدار باش یوتیوب فعال می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ بیدار باش یوتیوب فعال می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید