بازار ادویه استانبول را بهتر بشناسید

به گزارش مینی نت، بازار ادویه استانبول یک بازار مجذوب کننده و دیدنی و پر از ادویه های خوش بو است که قصد داریم شما را بیشتر با این بازار آشنا کنیم. خرید تور استانبول به شما این امکان را می دهد تا با یک نرخ مناسب، مسافرت به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول را تجربه کنید. همانطور که می دانید جاذبه های مختف فرهنگی، تاریخی و گردشگری مختلفی در این شهر وجود دارد و یکی از آنها بازار ادویه استانبول است، نظر شما درباره این بازار چیست؟ آیا می دانید نام دیگر این بازار چیست؟ بهتر است کمی اطلاعات خود را در هنگام سفر بالا ببرید.

بازار ادویه استانبول را بهتر بشناسید

بازار ادویه استانبول

اگر یک سر آشپز حرفه ای باشید شاید اولین جایی که برای بازید از استانبول بروید بازار ادویه استانبول باشد. این بازار یک بازار عادی محلی نیست، بلکه علاوه بر تعداد بالای مغازه با ادویه جات مختلف، در دنیا نیز شناخته شده است.

در زمان های گذشته مصری ها به شهر کنونی استانبول مالیات پرداخت می کردند، در همان زمان ها دستور ساخت بازار ادویه جات از طریق تامین مالی با این پول ها صادر شد و بعد از تکمیل، به بازار مصری ها معروف شد. پس اگر در استانبول نام بازار مصری ها به گوش شما خورد غافلگیر نشوید، منظور همان بازار ادویه است.

برای بازدید از این مکان گردشگری باید به منطقه فاتیح بروید و در کنار میدان امینیو واقع شده است. وسعت این بازار از لحاظ پوشیدگی سقف نیز قابل توجه است.

بوهای ادویه و سبزیجات که با ورود به این بازار استشمام می کنید شما را قطعاً به سمت خرید حداقل یک نوع از این ادویه جات می کشاند. رنگ و طعم این ادویه ها واقعاً جالب و هیجان انگیز است و کیفیت آنها نیز در دنیا شناخته شده است.

به علت قرار گیری این بازار در کنار بندر پرفت و آمد، باعث شده است تجار و بازرگانان زیادی از این بازار دیدن کنند.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2070

به "بازار ادویه استانبول را بهتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار ادویه استانبول را بهتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید