افشای ویژگی های جدید گوشی گالکسی اس 11

به گزارش مینی نت، سامسونگ برنامه هایی برای عرضه گوشی جدیدی به نام گالکسی اس 11 دارد و بعضی منابع خبری اطلاعات تازه ای را در خصوص این گوشی افشا نموده اند.

افشای ویژگی های جدید گوشی گالکسی اس 11

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، منابع آگاه می گویند گوشی پرچمدار تازه سامسونگ یعنی گالکسی اس 11 از طراحی بدون کلید برخوردار خواهد بود و حتی کلیدهای پاور و تنظیم صدای ان به طور بی سیم طراحی شده اند.

این طراحی باعث می گردد قطعات متحرک گوشی تازه سامسونگ کاهش یابد و عمر باتری بیشتر شده و مقاومت آن در برابر ضربه و آب بیشتر گردد. همچنین چنین گوشی به گونه ای طراحی می گردد که در برابر انواع فشار با شدت و ضعف متفاوت حساسیت های متفاوتی داشته باشد.

به احتمال زیاد در این گوشی هم از فناوری دوربین های سه گانه بهره گرفته می گردد و لذا دقت دوربین اصلی این گوشی از 30 مگاپیکسل بیشتر خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که در گوشی گالکسی اس 11 شاهد حذف بلندگو و انتقال آن به داخل نمایشگر هم باشیم.

از جمله فواید این تحول می توان به حذف حفره بلندگو و امکان بزرگتر شدن نمایشگر، افزایش کیفیت مکالمه ها و ارتقای مقاومت گوشی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 393

به "افشای ویژگی های جدید گوشی گالکسی اس 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای ویژگی های جدید گوشی گالکسی اس 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید