آمریکا عامل ناآرامی ها در البیضاء است، شعار دروغین حمایت از صلح

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، ضیف الله الشامی سخنگوی دولت نجات ملی یمن سخنانی را در خصوص ناآرامی های اخر در استان البیضاء اسم کرد.

آمریکا عامل ناآرامی ها در البیضاء است، شعار دروغین حمایت از صلح

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص شرح داد: واقعیت این است که ایالات متحده آمریکا در پشت ناآرامی های اخیر در منطقه الزاهر واقع در استان البیضاء ایستاده است. این درحالی است که مقامات آمریکایی همواره خود را از حامیان صلح جلوه می دهند.

سخنگوی دولت نجات ملی یمن در ادامه گفت: صلح، شعار دروغینی است که از طریق کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا مطرح می شود. آمریکایی ها تنها در پی فریب دیگران هستند و هدفشان سرکوب ملت ها است.

ضیف الله الشامی همچنین شرح داد: عملیات نظامی تجاوزکارانه مزدوران سعودی تحت حمایت آمریکا در البیضاء درحالی اجرا شده است که ائتلاف سعودی، صنعاء را مانعی در برابر تحقق صلح معرفی می کند.

گفتنی است، تروریست های القاعده به تازگی استان البیضاء به ویژه منطقه الزاهر را نا آرام کرده اند. ایالات متحده آمریکا هم از تروریست ها در البیضاء حمایت می کند. در واقع، تکفیریها به منظور کاهش فشارها از روی دوش ائتلاف سعودی در مأرب، جبهه جدیدی را در البیضاء گشوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1697

به "آمریکا عامل ناآرامی ها در البیضاء است، شعار دروغین حمایت از صلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا عامل ناآرامی ها در البیضاء است، شعار دروغین حمایت از صلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید