کلوپ: صدرنشینی در ماه ژانویه هیچ اهمیتی ندارد، من واقعاً ساده لوحم!

به گزارش مینی نت، با وجود افزایش حاشیه امنیت لیورپول در صدر جدول، سرمربی قرمزهای مرسی ساید می گوید صدرنشینی تیمش در این مقطع از فصل برای او هیچ معنایی ندارد.

کلوپ: صدرنشینی در ماه ژانویه هیچ اهمیتی ندارد، من واقعاً ساده لوحم!

به گزارش خبرنگاران ، پیروزی 4 بر صفر چهارشنبه شب لیورپول مقابل نیوکاسل در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس و توقف منچسترسیتی رده دومی، حاشیه امنیت قرمزهای آنفیلد را در صدر جدول به شش امتیاز افزایش داد. این موضوع اما باعث نشده یورگن کلوپ، آغاز به رؤیاپردازی کند.

لیورپول در 16 سال گذشته هرگز با شش امتیاز اختلاف صدرنشین نشده و از 19 بازی نخستش 51 امتیاز کسب ننموده بود. با این حال کلوپ با توجه به بازی های سخت پیش روی تیمش (از بازی خارج از خانه شنبه هفته آینده مقابل آرسنال و مصاف پنج روز بعد از آن در خانه منچسترسیتی) به شاگردانش هشدار داد آغاز به رؤیاپردازی ننمایند.

کلوپ گفت: این صدرنشینی هیچ مفهومی ندارد. ما باید با آرسنال و سیتی بازی کنیم. اینکه ما از سایر تیم ها شش امتیاز بیشتر داریم، خوب است، اما این همان چیزی است که ما همیشه به دنبالش بوده ایم، اینکه فاصله خوبی برای ادامه هفته های لیگ ایجاد کنیم و حالا نیم فصل اول تمام شده است.

کلوپ ادامه داد: ما می خواهیم تاریخ خودمان را بنویسیم و برای اولین بار لیگ را بدون شکست به انتها برسانیم. تا الان تنها هفت گل خورده ایم که این آمار خوبی است. آمار و وضعیت مان خوب است، اما هنوز 19 هفته دیگر به انتها لیگ باقی است، ضمن اینکه ما باید با آرسنال، سیتی و تاتنهام هم بازی کنیم. در واقع ما باید با همه تیم هایی که تا الان با آنها بازی نموده ایم دوباره روبه رو شویم. پس کار بسیار سختی داریم و این را می دانیم. من به تیم های دیگر و شیوه بازی آنها کاری ندارم و حتی نمی دانم که آنها این هفته کجا بازی کردند. من فقط نتایج را فهمیدم و باید بگویم که این هم فرق زیادی به حالم نداشت و فقط جنبه اطلاع رسانی داشت. ما باید بازی های خودمان را ببریم و تمرکز مان را حفظ کنیم.

در جریان بازی، طرفداران لیورپول با آگاه شدن از عقب افتادن منچسترسیتی از لسترسیتی، فریاد بلندی سر دادند. کلوپ می گوید که در آن لحظه فکر نموده فریاد طرفداران برای تشویق تیم او بوده است.

وی گفت: من فکر کردم که آن فریاد برای تشویق ما بوده است. من واقعاً ساده لوحم! با خودم گفتم چه حرکت قشنگی و از شما طرفداران خیلی متشکرم. بعد از بازی اما فهمیدم که فریاد آنها برای نتیجه یک بازی دیگر بوده است! البته هیچ کس به ما درباره برد 5 بر صفر تاتنهام چیزی نگفت. همه چیز روبه راه است. جو بازی های در باکسینگ دی خوب است. مردم سراسر جهان بازی های ما را تماشا می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 119

به "کلوپ: صدرنشینی در ماه ژانویه هیچ اهمیتی ندارد، من واقعاً ساده لوحم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: صدرنشینی در ماه ژانویه هیچ اهمیتی ندارد، من واقعاً ساده لوحم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید