چند ماسک خانگی برای سلامتی پوست با تخم مرغ

به گزارش مینی نت، ماسک خانگی پوست بهترین راه برای تقویت سلامت پوستتونه. دیگه وقت اون رسیده که راه های رسیدن به زیبایی رو عوض کنین. اگر احساس میکنین درمان های گران قیمت فقط باعث از دست رفتن پولتون میشن و تاثیری روی زیباییتون ندارن بهتره ماسک های طبیعی و بی ضرر رو امتحان کنین. اون ها نه تنها ارزون هستن بلکه برای رسیدن به نتیجه دلخواهتون بهترینن. در آشپزخانه هر خانه ای یه فروشگاه برای سلامتی و زیبایی پوست وجود داره. برخی از مواد غذایی که در اون پیدا میشن بسیار مغذی هستن که بلافاصله تاثیرشون رو نشون میدن، یکی از این ها تخم مرغه. تخم مرغ در بهبود رنگ و بافت پوست و به حداقل رساندن چین و چرک ها معجزه میکنه.

چند ماسک خانگی برای سلامتی پوست با تخم مرغ

ماسک سفیده تخم مرغ

ابتدا صورتتون رو پاک کنین. سفیده یک تخم مرغ رو از زرده اون جدا کنین. حالا با یه توپ پنبه، سفیده تخم مرغ رو مستقیما روی صورتتون اعمال کنین. برای 10 تا 15 دقیقه بذارین خشک بشه و با آب اونو بشویین. این ماسک به طور عالی به بهبود جریان خون یاری میکنه. این کار همچنین به سفت شدن پوست یاری میکنه.

ماسک زرده تخم مرغ برای پوست های خشک

ابتدا صورتتون رو تمیز کنین. یک زرده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری عسل رو با هم به خوبی مخلوط کنین و اونو روی صورتون بزنین. برای 10 تا 15 دقیقه اونو نگه دارین و با آب معمولی کاملا صورتتون رو بشویین. این ماسک صورت در مرطوب کردن پوست خشک موثره.

ماسک سفیده تخم مرغ برای پوست های چرب و آکنه دار

مقداری سفیده تخم مرغ رو با مقداری خاک رس قهوه ای به خوبی مخلوط کنین. مخلوط کردن رو تا زمانی ادامه بدین که به خوبی یکنواخت بشه. اونو روی صورتتون بذارین و اجازه بدین 15 تا 20 دقیقه خشک بشه. صورت خودتون رو به صورت کامل بشویین. این ماسک صورت به طور عالی در کنترل ترشح روغن یاری میکنه. همچنین در رفع کردن تمام مسائل پوستی مربوط به پوست چرب یاری میکنه.

جلوگیری از پیری با سفیده تخم مرغ، هویج و شیر

صورتتون رو تمیز کنین. یه هویج کوچک رو رنده کنین، با مقداری شیر و سفیده تخم مرغ به خوبی مخلوطش کنین. اونو روی صورتتون بزنین. قبل از این که به طور کامل اونو با آب بشویین برای 15 تا 20 دقیقه اجازه بدین روی صورتتون بمونه. این ماسک در تمام پوست ها یه درمان عالی برای جلوگیری از پیری هستش.

ماسکی برای درخشندگی پوست چرب با سفیده تخم مرغ و لیمو

مقداری آرد نخود چی رو با سفیده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنین. حالا چند قطره لیمو رو بهش اضافه کنین. اون رو به صورت یکدست روی صورتتون بزنین و اجازه بدین برای 20 دقیقه روی صورتتون بمونه. سپس به طور کامل با آب اونو بشویین.

ماسک سفیده تخم مرغ برای چین و چروک صورت

صورتتون رو تمیز کنین و سفیده تخم مرغ رو به اون اعمال کنین. بذارین به طور کامل خشک بشه. بعد از 10 دقیقه به طور کامل صورتتون رو با آب بشویین. بعد از شستشو و خشک کردن صورتتون از کرم یا ژل زیر چشمهاتون استفاده کنین. اگر از این روش به طور منظم استفاده کنین، این ماسک میتونه پیشرفت چشمگیری در کاهش چین و چروک داشته باشه.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 66

به "چند ماسک خانگی برای سلامتی پوست با تخم مرغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ماسک خانگی برای سلامتی پوست با تخم مرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید