مظلومی: چرا چشمی به خط میانی منتقل شد؟

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران ، استقلال یکی از تلخ ترین شکست های تاریخ خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را در خانه تجربه کرد. باختی که حالا حالا ها می گردد درباره اش حرف زد. مظلومی در توصیف این باخت حرف هایی دارد:متأسفم که استقلال مقابل این همه تماشاگر بازی را واگذار کرد. این شکست به نظر من در فصل و انتقالات رقم خورد. 2-3 ماه قبل وقتی که آنها نتوانستند تیام و جباروف را حفظ نمایند به جای اینکه به دنبال بازیکن جایگزین بگردند وقت را تلف کردند، چنین روزهایی پیش بینی می شد. وقتی امید ابراهیمی و حسینی را از دست دادند و به جای این چهار بازیکن خوب جایگزین مناسبی پیدا نکردند همین شرایط رقم می خورد. در نهایت مجبور شدند هر بازیکنی که باشد را جذب نمایند. مظلومی بر این باور است که بازیکنان قدر حضور تماشاگران خود در استادیوم آزادی را ندانستند: استقلال قدر حضور 80 هزار نفری تماشاگران را ندانست. بازیکنان استقلال بعد از گل اول بازی فکر کردند مسابقه تمام گردیده است نیمه دوم هم استقلال یک حریف دست وپا بسته بود. دفاع استقلال بسیار آشفته کار کرد.

مظلومی: چرا چشمی به خط میانی منتقل شد؟

مظلومی هم بر این باور است که انتقال روزبه چشمی به خط هافبک کاری غلط و اشتباه بود. این انتقاد را بسیاری از کارشناسان پس از شکست استقلال مقابل السد مطرح کردند: دوست ندارم از کادر فنی ایراد بگیرم اما واقعیت این است که انتقال روزبه چشمی از خط دفاع به هافبک بزرگترین اشتباه بود. در نیمه اول چشمی دو سه موقعیت را فداکارانه از حریف گرفت و پوشش خوبی داشت. به هر صورت اشتباهات فردی بازیکنان استقلال هم زیاد بود. پاس های اشتباه زیادی در زمین داده شد. استقلال در نیمه دوم آشفته بود بارها بازیکنان حریف در موقعیت 3 به 2 با مدافعان استقلال قرار می گرفتند. شفر هم در اواخر بازی ناامید شد و روی نیمکت نشست.

انتقاد مظلومی بابت انتقال چشمی به خط هافبک از کاملا درست است. وینفرد شفر بی جهت این جا به جایی را انجام داد و فرسنگ ها با آن مربی خوش فکر و کاربلد فاصله داشت.

10-390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 23

به "مظلومی: چرا چشمی به خط میانی منتقل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: چرا چشمی به خط میانی منتقل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید