مدیران دچار روزمرگی شده اند، دستگاه نظارتی همسوی دستگاه اجرایی است

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، مراد محمدی شامگاه یکشنبه در هشتمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان، اظهارداشت: اگر پول و اعتبارات موجود باشد و تخصیص نیز به موقع انجام گیرد مدیریت کردن در این مواقع دیگر هنر نیست و کار راحتی است اما تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در این زمان نیز نتوانستند مدیریت لازم را نشان دهند.

مدیران دچار روزمرگی شده اند، دستگاه نظارتی همسوی دستگاه اجرایی است

وی اضافه کرد: در حال حاضر مدیریت کشور با توجه به عدم نقدینگی در وضعیت بحران قرار گرفته است و اگر مدیر بتواند در این شرایط کار کند مدیریت دارد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان ادامه داد: بخش عمده ای از اموال کشور دست دولت است اما هنوز هم دولت نمی تواند به خوبی مسائل و مسائل کشور را مدیریت کند و این به دلیل عدم نقدینگی است.

محمدی یادآور شد: در بسیاری از بخش های قانون الحاق کشور مجوزهای لازم و خوبی برای دستگاه های اجرایی و مدیران در رابطه با تامین نقدینگی مورد احتیاج داده شده اما هیچ کس از آنها استفاده نمی کند و مدیران تنها هر روز می آیند و کارتابل خود را نگاه می نمایند و می روند.

وی اعلام کرد: در ماده شش قانون الحاق آماده است که ساختمان های اداری را تبدیل به احسن کرد و اگر در محل مناسبی ساختمان داریم می توانیم آن را بفروشیم و در محل دیگری ساختمان اداری خریداری کنیم تا بخشی از مسائل اعتباری دستگاه را حل کنیم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان گفت: با سخنرانی و برگزاری جلسه مسئله ای حل نمی گردد و احتیاج است استاندار کردستان به عنوان مقام عالی استان به صورت تحکیمی اقدام کند تا مدیران نیز پای کار آیند.

محمدی در ادامه اضافه کرد: دستگاه های نظارتی نیز هم سوی دستگاه های اجرایی هستند و به هیچ عنوان به دنبال گیر دادن به مدیران نیستند و به قول معاون اول رئیس جمهور هر مدیری که در دیوان محاسبات پرونده نداشته باشد مدیر نیست و این به معنی عدم ریسک پذیری مدیران است.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان کردستان اظهارداشت: شما به عنوان مدیر در این استان کار کنید فقط سه مولفه را به خاطر داشته باشید و آن هم اینکه اول سوء نیت نداشته باشید، دوم سواستفاده نکنید و سوم ضرر و زیانی به بیت المال وارد نکنید و مطمئن باشید با در نظر دریافت این سه مولفه هیچ مدیری بازخواست نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 82

به "مدیران دچار روزمرگی شده اند، دستگاه نظارتی همسوی دستگاه اجرایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دچار روزمرگی شده اند، دستگاه نظارتی همسوی دستگاه اجرایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید