فوتبال دنیا، رونی: می خواهم مربیگری کنم اما هنوز وقتش نشده است

به گزارش مینی نت، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس از علاقه اش به ماندن در دنیای فوتبال پس از به خاتمه رسیدن دوران بازیگری اش اطلاع داد.

فوتبال دنیا، رونی: می خواهم مربیگری کنم اما هنوز وقتش نشده است

به گزارش خبرنگاران، وین رونی اعلام نمود که با خاتمه یافتن دوران بازیگری اش برای ورود به دنیای مربیان فوتبال اقدام خواهد نمود.

رونی 33 ساله که پنجشنبه شب آخرین و یکصدبیستمین بازی ملی اش را انجام داد، در حال حاضر برای تیم دی سی یونایتد بازی و همزمان در دوره های مربیگری برای دریافت مدرکش هم حاضر می شود.

او با اعلام اینکه با خاتمه دوران بازیگری اش در آمریکا قصد بازگشت به انگلیس را دارد، در گفت و گو با سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: بله من دوست دارم مربیگری کنم و این کار جزو برنامه های آینده ام است. مسلماً من باید دور ه های مربیگری ام را کامل کنم و الان هم در این دوره ها در آمریکا شرکت دارم. امیدوارم تا زمانی که می خواهم به انگلیس برگردم، این دوره ها هم به خاتمه رسیده باشد و من هم به جایگاهی رسیده باشم که بتوانم پیشنهادهایی که دارم را قبول یا رد کنم.

رونی ادامه داد: همیشه زمان هست. من برای مربیگری زمان دارم. یکی هم ممکن است به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت کند. من فکر می کنم هر کسی با دیگری متفاوت است. من ترجیح می دهم که مربیگری کنم اما اگر در راه به هدفم نرسیدم، مطمئنم که فرصت هایی برای کار در تلویزیون یا هر چیز دیگری که شما فکر می کنید درست است، خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 95

به "فوتبال دنیا، رونی: می خواهم مربیگری کنم اما هنوز وقتش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رونی: می خواهم مربیگری کنم اما هنوز وقتش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید