عکس های خبری از ال جی Q9 لو رفت

به گزارش مینی نت، در نمایشگاه CES سال جاری، شرکت ال جی دو نسخه جدید از G7 را معرفی کرد. نسخه اول G7 One نام داشت که این گوشی با پردازنده سال گذشته اسنپ دراگن 835 عرضه می شد و تحت گواهی Android One هم بود. نسخه دیگر G7 Fit نام داشت که با پردازنده دو سال پیش اسنپدراگن 821 عرضه می گردد و رابط کاربری LG هم روی آن نصب شده است. حال به نظر می رسد ال جی قصد دارد گوشی G7 Fit را با نام ال جی Q9 به بازارهای جهانی عرضه کند.

عکس های خبری از ال جی Q9 لو رفت

حال تصاویر خبری از این گوشی منتشر شده که ال جی Q9 را در زوایای روبرو و کناره ها نشان می دهد. درواقع هنوز تصویری از پشت این گوشی منتشر نشده اما با توجه به اینکه با همان G7 Fit روبرو هستیم، پشت این گوشی نیز شبیه به این گوشی بوده و از دوربین تکی در این قسمت بهره می برد. به طور کلی، کناره های ال جی Q9 از آلومینیوم بوده و در بخش جلویی و پشتی دستگاه، شاهد شیشه خواهیم بود. در لبه سمت چپ این گوشی، دو دکمه جدا از هم برای کم و زیاد کردن صدا وجود دارد و در لبه سمت راست نیز شاهد دکمه پاور هستیم. برخلاف پرچمدار ال جی یعنی G7، در این گوشی دیگر خبری از دکمه گوگل اسیستنت نیست.

در بخش جلویی ال جی Q9 شاهد نمایشگری 6.1 اینچی با تکنولوژی IPS LCD و رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل هستیم. این نمایشگر دارای بریدگی خواهد بود. در زیر نمایشگر، همانطور که گفتیم پردازنده اسنپدراگن 821 همراه با چهار گیگابایت حافظه رم وجود خواهد داشت. باتری دستگاه نیز 3000 میلی آمپری بوده و این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی عرضه می گردد.

دوربین اصلی گوشی نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلویی این دستگاه هم 8 مگاپیکسلی است که درون بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

شرکت ال جی به زودی این گوشی را معرفی خواهد نمود. نکته جالب این جا است که همیشه این شرکت در گوشی های سری Q از پردازنده های میان رده استفاده نموده اما اینبار ترجیح داده از پردازنده پرچمداران دو سال پیش استفاده کند. با توجه به این موضوع، می توان انتظار داشت عملکرد دستگاه در سطح بسیار مطلوبی باشد. هنوز خبری از تاریخ دقیق عرضه و یا قیمت دستگاه در اختیار نداریم. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 97

به "عکس های خبری از ال جی Q9 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های خبری از ال جی Q9 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید