رونق چرخه اقتصاد و اشتغال مهمترین اولویت دولتمردان است

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مشایخی ظهر امروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر با تبریک هفته دولت و تقارن آن با دهه ولایت اضافه نمود: اجرای این پروژه ها بستر را برای رونق اقتصاد و اشتغال فراهم کرده و باید افزود، در کنار این پروژه ها، شاهد اجرای شدن و در حال اجرایی بودن بیش از 2 هزار میلیارد تومان پروژه از قبیل در حوزه عمران شهری و روستایی، تکمیل زنجیره صنعت از جمله در حوزه فولاد سازی از طریق بخش خصوصی و دولتی، صنایع تبدیلی، احداث سردخانه و کشتارگاه، پایاب سد آیدوغموش و سدهای دیگرهستیم.

رونق چرخه اقتصاد و اشتغال مهمترین اولویت دولتمردان است

فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: بر اساس مبادله موافقتنامه امسال 102 میلیارد تومان از محل اعتبارات مختلف استانی و ملی برای اجرای بیش از 243 پروژه در امسال مصوب گردیده که از این میزان با پیگیری های استانی و شهرستانی نزدیک به 60 درصد محقق گردیده و مابقی نیز در دست پیگیری است.

وی همچنین در ادامه رونق چرخه اقتصاد و اشتغال را از مهمترین کارهای اولویت دار برای پاسخ به مطالبات مردم به ویژه جوانان شهرستان میانه مطرح نمود و اضافه نمود: با کمک دولت و سرمایه گذاران شاهد اجرای پروژه های دیگری برای رونق اقتصاد و اشتغال هستیم که تکمیل آنها و بهره برداری از این پروژه ها همچنین جلب و جذب سرمایه گذاران جدید می تواند به جهش توسعه در شهرستان منجر گردد.

مشایخی در ادامه به پیشرفت چشمگیر پروژه آب شرب، تصفیه خانه و سختی گیری آب شرب چاهها اشاره نموده گفت: از 42 کیلومتر خط انتقال آب شرب به میانه تنها 15 کیلومتر باقیمانده که با همکاری بین دستگاهی و دستگاه های مربوطه شاهد بهره برداری از آب شرب در اسرع وقت خواهیم بود.

وی مبتلا به بودن شهرستان به برخی مشکلات را نیازمند مساعدت ویژه استان خواند و از جهانگیری معاون امور اقتصاد و هماهنگی منابع استانداری برای پیگیری امور زیربنایی اقتصاد و ارائه تسهیلات به شهرستان تقدیر نمود.

فرماندار ویژه میانه فاجعه هشتم شهریور. در سال 1360 را تنها گوشه ای از اقدامات ضد انسانی و برگ ننگینی از کارنامه دشمنی مخالفان اسلام در ابتدای پیروزی انقلاب برای ضربه زدن به نظام عنوان نموده اضافه نمود: این روز برای همیشه در تاریخ و اذهان ملت ثبت شد.

وی توضیح داد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مقام شهیدان رجایی و باهنر دو شخصیت والامقام در عرصه مسئولیت اجرایی بعنوان الگوی دولتمردان شایسته نظام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 26

به "رونق چرخه اقتصاد و اشتغال مهمترین اولویت دولتمردان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق چرخه اقتصاد و اشتغال مهمترین اولویت دولتمردان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید