خسرو حیدری: 5 ستاره ما رفتند، پرسپولیس با پنجره بسته بازیکن خرید

به گزارش مینی نت، حرف های خسرو حیدری نشان می دهد که از تبعیض ها میان استقلال و پرسپولیس به شدت ناراحت است. آیا حرف های او با واقعیت هایی که اتفاق افتاده همخوانی دارد؟

خسرو حیدری: 5 ستاره ما رفتند، پرسپولیس با پنجره بسته بازیکن خرید

به گزارش خبرنگاران ، خسروحیدری حالا که استقلال شرایط مناسبی نسبت به دیگر رقبا ندارد لب به اعتراض گگردده و از بی توجهی ها به این تیم درابتدای فصل به شدت گله می نماید. خسرو به جدایی ستاره ها اشاره دارد: اول فصل همه دیدند که هیچ حمایتی از استقلال نشد الان این حرف ها فراموش شده است ولی وقتی همه چیز جمع می گردد به هر حال باعث ناراحتی می گردد. شما دیدید ابتدای فصل 5 بازیکن خوب و باکیفیت استقلال از تیم ما جدا شد در حالی که هیچ حمایتی صورت نگرفت اما تیم مقابل و رقیب ما با وجود اینکه پنجره اش بسته بود از ابتدای فصل با نفراتش توافق کرد که در نیم فصل به آنها اضافه شوند. به نظر شما این تفاوت نیست. سال جاری به خاطر این موضوع کار سختی داریم و باز هم تاکید می کنم باید با خیلی چیزها بجنگیم.

حیدری درادامه حرف هایش به ماجرای جنگ لفظی بیرانوند ورود کرد:به نظرم از پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم که اتفاقا بازیکن بزرگی است می تواند حرف بزند. در تیم ما هم بازیکنان بزرگترمان صحبت کردند. شرایط به شکلی است که همه چیز به ضرر استقلال شده و به هر حال بزرگترهای تیم ما حق دارند از تیم شان دفاع نمایند. اگر سه امتیاز بازی با پدیده را می گرفتیم به صدر جدول نزدیک می شدیم ولی این حق از ما گرفته شد.اگر آنها بودند ناراحت نمی شدند؟ شما مطمئن باشید در نیم فصل دوم با همه نامهربانی هایی که به تیم ما می گردد کار را محکم شروع می کنیم.چون دو سه فصل است که لیگ را خوب شروع نکردیم و همین موضوع به ما ضربه زده اما در نیم فصل دوم قطعا کار را پرقدرت شروع می کنیم.

کاپیتان آبی ها درباره وضعیت مالی استقلال هم حرف هایی دارد: من اولین بار است چنین مساله ای می شنوم. این را به صراحت می گویم دریافتی ما از بازیکنان پرسپولیس کمتر است و من به عنوان بازیکنی که در جریانات باشگاه هستم مطمئنم از تیم رقیب کمتر دریافتی داشتیم. مطرح کردن این بحث ها اصلا درست نیست و به نظرم اگر کسی صحبت می نماید باید محترمانه باشد. مگر بازیکنان استقلال بی ادبی کردند یا حرف بدی زدند اگر کسی به مهدی رحمتی و پژمان منتظری حرف بزند انگار به خسرو حیدری حرف زده است. بچه های تیم ما در مورد نامهربانی ها صحبت کردند چون به هیچ شکلی حمایت نشدیم و این هم جای ناراحتی ندارد.

10-160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 112

به "خسرو حیدری: 5 ستاره ما رفتند، پرسپولیس با پنجره بسته بازیکن خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسرو حیدری: 5 ستاره ما رفتند، پرسپولیس با پنجره بسته بازیکن خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید