توسعه آی تی زمینه ساز جبران عقب ماندگیهای آذربایجان غربی می گردد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، هادی بهادری سه شنبه شب در جلسه شورای اداری ارومیه با اشاره به اهمیت حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در بخشهای پیشگیری از فساد اداری و توسعه اقتصادی اظهارداشت: با وجود ظرفیت انسانی خوب، سرمایه گذاری مناسبی در حوزه آی تی در استان صورت نگرفته است.

توسعه آی تی زمینه ساز جبران عقب ماندگیهای آذربایجان غربی می گردد

وی با تاکید بر اینکه فاصله استان ما با استان های همجوار در حوزه آی تی بسیار زیاد است، عنوان نمود: حضور دلالان در کشاورزی هم سبب زیان کشاورزان و هم مردم گردیده است که با ایجاد برنامه در حوزه آی تی دلالان را می توان حذف نموده و هزینه ها را بسیار کاهش داد.

بهادری با اشاره به اینکه خدمات حوزه آی تی در برابر پولی که از مردم گرفته می گردد باید خیلی بیشتر از خدمات کنونی باشد افزود: استفاده درست از ابزار فناوری اطلاعات کشور را از سوء مدیریت و گسترش فساد در بخش های مختلف نجات می دهد و باید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این بستر را فراهم آورد.

وی اظهار داشت: استفاده درست از ابزار فناوری اطلاعات کشور را از سوء مدیریت و گسترش فساد در بخش های مختلف نجات می دهد و باید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این بستر را فراهم آورد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از یک هزار و 600 نفر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فارغ التحصیل در آذربایجان غربی داریم با این حال در بسیاری از روستاها و پاسگاه های مرزی در ارتباط گیری با مشکل روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 42

به "توسعه آی تی زمینه ساز جبران عقب ماندگیهای آذربایجان غربی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه آی تی زمینه ساز جبران عقب ماندگیهای آذربایجان غربی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید