تاج: در آینده بسیاری از برنامه ها را لغو می کنیم

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران ، مهدی تاج در خصوص لغو دیدار دوستانه تیم های فوتسال ایران و برزیل می گوید: متناسب با شرایط خود تصمیم می گیریم اما متاسفانه بعضی افراد با بهره بردن از این شرایط به دنبال عقده گشایی می روند و حرف های عجیبی را مطرح می نمایند .زمانی که فدراسیون فوتبال نتوانسته حتی یک دلار را با ارز دولتی تهیه کند و تمام اعزام های آن با دلار آزاد صورت می گیرد، چگونه انتظار دارید سفر به برزیل انجام گردد؟ بنا به دلایلی که اعلام کردم شاید در آینده مجبور باشیم بسیاری از برنامه های خود را لغو کنیم .

تاج: در آینده بسیاری از برنامه ها را لغو می کنیم

او حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: برای اجرای تمام برنامه ها باید توان استفاده از ارز دولتی را داشته باشیم و در غیر این صورت کار سختی در پیش داریم. در کنار تمام مسائل موجود حتی توان دریافت پول خود از فیفا را هم نداریم و این مساله کار را دوچندان سخت نموده است . در شرایط سخت امروز ابتدا باید منابع خود را مشاهده و سپس بر اساس منطق تصمیم گیری کنیم. در خصوص لغو دیدار ایران و برزیل از مسئولان فوتسال خواستیم اگر می توانند 2 دیدار با روسیه را در ایران برنامه ریزی نمایند تا بتوانیم پول آن را به وسیله فیفا پرداخت کنیم .

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر اینکه یکی از مسئولان فدراسیون اجازه فعالیت در مسئولیت خود را نخواهد داشت، می گوید: ما هم نفهمدیم منظور این خبر چه شخصی است و حتی از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این رابطه سئوال کردم و آنها نیز بی اطلاع بودند .فرد مورد اشاره کفاشیان نیست و او مشمول قوانین مطرح شده نیست.

250 - 9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 71

به "تاج: در آینده بسیاری از برنامه ها را لغو می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: در آینده بسیاری از برنامه ها را لغو می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید