آنالیز برجام بدون آمریکا و تبعات ناشی از آن

به گزارش مینی نت، در میزگرد مشترک مؤسسه مطالعات جهانی (IGS) و بنیاد همکاری های امنیت بین المللی تهران (TFISC) با عنوان اتحادیه اروپا، ایران و آینده برجام در شهر رم ایتالیا آخرین تحولات خروج یکجانبه آمریکا از برجام و تبعات ناشی از ان مورد تبادل نظر قرارگرفت.

آنالیز برجام بدون آمریکا و تبعات ناشی از آن

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام دبیرخانه بنیاد همکاریهای امنیت بین المللی تهران در این میزگرد که روز سه شنبه (17 مهر) با حضور بیش از 20 نفر اندیشمند و صاحبنظر از مؤسسات و اندیشکده های جهانی برگزار گردید، سخنرانان در خصوص روابط بین ایران و اروپا پس از بازنگری تحریم های آمریکا و آینده برجام سخنرانی کردند.

جمال دهقانی فیروزآبادی رییس دبیرخانه دایمی کنفرانس امنیتی تهران و کیومرث جاویدنیا نماینده کنفرانس امنیتی تهران در این میزگرد دیدگاههای خود را در مورد نقش اتحادیه اروپا در آینده برجام بیان کردند.

روبرتو منوتی از مؤسسه مطالعاتی (آسپن) و نیکولا پده رییس مؤسسه مطالعات جهانی نیز در این میزگرد در خصوص آینده برجام و نقش اتحادیه اروپا نقطه نظرات خود را ابراز کردند.

اولین و دومین کنفرانس امنیتی تهران با شعار گفت وگو، احترام، اعتماد و همکاری متقابل جهت نیل به امنیت و پیشرفت جمعی در غرب آسیا، در سالهای 1395 و 1396 در تهران برگزار گردیده بود و سومین کنفرانس با عنوان امنیت منطقه ای در غرب آسیا، چشم انداز ثبات، همکاری و پیشرفت جمعی زمستان سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 64

به "آنالیز برجام بدون آمریکا و تبعات ناشی از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز برجام بدون آمریکا و تبعات ناشی از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید