2 زن در اعتراضات سیاتل آمریکا با خودرو زیر گرفته شدند

به گزارش مینی نت، مقامات شهر سیاتل اعلام کردند یک خودروی شخصی دو زن را از میان تظاهرکنندگانی که یکی از بزرگراه های این شهر را مسدود کرده بودند زیر گرفت.

2 زن در اعتراضات سیاتل آمریکا با خودرو زیر گرفته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، مقامات شهر سیاتل اعلام کردند یک خودروی شخصی دو زن را از میان تظاهرکنندگانی که یکی از بزرگراه های این شهر را مسدود کرده بودند زیر گرفت.

به گفته اداره آتش نشانی سیاتل یکی از این زنان 24 ساله و دیگری 32 ساله بود که هر دو در این حادثه به شدت آسیب دیدند، اما حال یکی از آن ها وخیم است. راننده خودروی خاطی که مردی 27 ساله بود اکنون در بازداشت پلیس به سر می برد و هنوز از عمدی بودن این حادثه اطلاعی در دست نیست. تحقیقات درباره انگیزه این کار در جریان است.

پس از این حادثه، نیروی گشت ایالتی در حساب توئیتری خود در این خصوص نوشت: یک خودرو از داخل جمعیتی که آزادراه را بسته بودند عبور کرده و چند عابر را زیر گرفت.

از حدود دو هفته پیش و پس از مرگ جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس سفیدپوست، معترضان به نژادپرستی گسترده در سیستم اداره کشور آمریکا، بخش هایی از شهر سیاتل را به تصرف خود درآورده و اعلام خودمختاری کرده اند.

به دنبال این اقدام، پلیس این شهر در پیام توئیتری به معترضان هشدار داد برای تخلیه این منطقه از صبح چهارشنبه گذشته وارد جمعیت معترض خواهد شد. صبح چهارشنبه، پلیس سیاتل ناحیه متعلق به خود را که معترضان آن را اشغال کرده بودند پس گرفت و دست کم 31 نفر را دستگیر کرد.

بر اساس آمار و ارقامی که جِنی دورکان، شهردار سیاتل منتشر کرده، این شهر به دلیل خشونت و نابسامانی به وجود آمده در منطقه تحت کنترل معترضان، شاهد افزایش 525 درصدی جرائم بوده است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1055

به "2 زن در اعتراضات سیاتل آمریکا با خودرو زیر گرفته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 زن در اعتراضات سیاتل آمریکا با خودرو زیر گرفته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید