گل محمدی: از نتایج پرسپولیس راضی نیستم، عملکرد رسول پناه برای همه تعیین است

به گزارش مینی نت، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از فرایند نتایج این تیم در لیگ برتر ابراز نارضایتی کرد.

گل محمدی: از نتایج پرسپولیس راضی نیستم، عملکرد رسول پناه برای همه تعیین است

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در انتها جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه خوب و عالی بود.

وی درباره علت تشکیل این جلسه که گفته می گردد به دلیل بیانیه رسول پناه بوده است، گفت: این جلسه ربطی به بیانیه او نداشت. الان آرامش تیم و باشگاه از همه چیز مهم تر است و باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد. دوست ندارم درباره این مسائل پیش پا افتاده صحبتی داشته باشم. عملکرد رسول پناه برای همه معین است. چیزی که برای ما مهم است، تیم و باشگاه است.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور مجید صدری به عنوان عضو جدید در ترکیب هیئت مدیره بیان کرد: او عضو مهمی است و از امروز کارش را آغاز کرد و برای یاری آمده است. کار باشگاه یک کار تیمی است و همه ارکان باید دست به دست بدهند و اتحاد داشته باشند. فکر می کنم با این اتحاد و همدلی می توانیم کار را پیش ببریم.

گل محمدی درباره عدم تمرکز کادر فنی توضیح داد: من از نتیجه گیری تیم راضی نیستم و جور دیگری فکر می کردم، اما اتفاقات فوتبالی مثل اشتباه داوری و مصدومیت ها هم رخ داد. نمی خواهم کارمان را توجیه کنم، اما طرفداران مطمئن باشند که با تمام وجود کار می کنیم. چیزی که معین است، این است که باید تمرکز روی کار باشد. بازیکنان از جانشان مایه می گذارند و سختی زیادی تحمل می نمایند. در واقع بیشتر بار مسائل روی دوش بازیکنان است، به جهت اینکه تمام مسائل اقتصادی باشگاه فشار روی دوش بازیکنان است و با تحمل خودشان یاری زیادی به باشگاه نموده اند. از تک تک باید تشکر کنیم. آنها قابل احترام هستند و تشکر می کنم، چون انسان های بزرگی هستند و تیم را دوست دارند و با تمام وجود هم کار می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1409

به "گل محمدی: از نتایج پرسپولیس راضی نیستم، عملکرد رسول پناه برای همه تعیین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از نتایج پرسپولیس راضی نیستم، عملکرد رسول پناه برای همه تعیین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید