کرملین: اوکراین به پروژه غربی ها علیه روسیه تبدیل شده است

به گزارش مینی نت، سخنگوی کرملین معتقد است، اوکراین کشوری دارای تمایلات خصمانه علیه روسیه است و بعد از کودتای دولتی در این کشور، به پروژه کشورهای غربی علیه مسکو تبدیل شده است.

کرملین: اوکراین به پروژه غربی ها علیه روسیه تبدیل شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه، اوکراین را کشوری دارای تمایلات خصمانه علیه مسکو نامید که به پروژه ای برای اهداف ضدروسی کشورهای غربی تبدیل شده و این مسئله همیشه بر سیاست رهبران این کشور تسلط دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران یادآور شد، اوکراین از زمان وقوع کودتای دولتی زورمدارانه در این کشور که با همدستی بعضی کشورهای غربی شکل گرفت، تبدیل به پروژه کشورهای غربی شده و چنین عناصری بطور واضح در سیاست مقامات کی یف معین است.

سخنگوی کرملین بعید ندانست که موضوع معرفی مسئولیت شهروندان روس برای درخواست اعمال تحریم ها علیه کشور آنالیز گردد، چرا که مسئله مهمی است.

پسکوف در این باره گفت: این نخستین بار نیست که چنین پیشنهاداتی به گوش می رسد. من نمی گویم که ضروری است به دلیل کسی را تنبیه کرد، مثلاً از حقوق شهروندی محروم شوند یا غیره. این مسئله در حوزه اختیارات ما نیست. ولی ما در دورانی زندگی می کنیم که محدودیت ها غالباً مورد سوء استفاده زیادی قرار می گیرند و این موضوع بسیار مهم است. و واضح است که چنین پیشنهاداتی می تواند مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی از پیش بینی نتیجه این آنالیز ها خودداری نموده و یادآور شد که چنین پیشنهاداتی باعث جلب توجه افکار عمومی خواهد شد و مسئله حساسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1449

به "کرملین: اوکراین به پروژه غربی ها علیه روسیه تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: اوکراین به پروژه غربی ها علیه روسیه تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید