پنتاگون: یک سوم نظامیان آمریکایی مخالف دریافت واکسن کرونا هستند

به گزارش مینی نت، مقامات پنتاگون اعلام کرده اند یک سوم نظامیان آمریکایی با زدن واکسن کرونا مخالف هستند.

پنتاگون: یک سوم نظامیان آمریکایی مخالف دریافت واکسن کرونا هستند

به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات پنتاگون روز چهارشنبه گفتند با وجود سطح بالای ابتلا به کرونا در میان نیرو های نظامی آمریکایی، در حدود یک سوم از نظامیان آمریکایی از زدن واکسن کرونا خودداری می کنند.

سرلشکر جف تالیافرو این خبر را در جلسه استماع کنگره آمریکا گفت. او گفت: نرخ پذیرش (واکسن کرونا) در حدود یک سوم است. او همچنین گفت این آمار مبتنی بر جدیدترین اطلاعات به دست آمده است.

همچنین جان کربی سخنگوی پنتاگون گفت اطلاعاتی جزئی در خصوص واکسیناسیون نظامیان در آمریکا را در اختیار ندارد؛ اما بیش از 916 هزار و 500 دوز واکسن تا به امروز دریافت شده است.

او البته توضیح نداد شمار افرادی که تا کنون واکسینه شده اند چه میزان است؛ چرا که برای واکسینه شدن، زدن دو دوز از این واکسن ضروری است که این بدان معناست که برخی از این افراد ممکن است یکبار واکسن را زده باشند و برخی دیگر دو دوز ان را دریافت کرده باشند.

جان کربی همچنین تأکید کرد سطح مخالفت با این واکسن در سطح نیرو های مسلح تقریبا مشابه سطح مخالفت ها در میان مردمان عادی است.

پنتاگون زدن بیشتر واکسن های استاندارد را برای پرسنل خود الزامی کرده است؛ اما از آنجایی که واکسن کرونا (کووید-19) به شکلی اضطراری مورد تأیید قرار گرفته، آن ها نمی توانند زدن آن را برای افراد اجباری کنند.

کربی گفت: محدودیت های واقعی وجود دارد که ما برای الزامی کردن آن برای سربازانمان و خانواده هایشان با آن روبرو هستیم.

او البته گفت لوید آستین وزیر دفاع آمریکا این واکسن را دریافت کرده است.

تا کنون بیش از 28 میلیون و 453 هزار نفردر آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از نیم میلیون جان خود را از دست داده اند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1455

به "پنتاگون: یک سوم نظامیان آمریکایی مخالف دریافت واکسن کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: یک سوم نظامیان آمریکایی مخالف دریافت واکسن کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید