پلمب بیش از 400 واحد صنفی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی

به گزارش مینی نت، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از پلمب بیش از 400 واحد صنفی به دلیل تخلفات کرونایی از هفته گذشته تا به امروز خبر داد.

پلمب بیش از 400 واحد صنفی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

رامین پهلوانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونای استان مبنی بر محدودیت فعالیت برخی از رسته های صنفی و تشدید نظارت بر بازار به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: از هفته گذشته تا به امروز بیشتر از 440 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه پلمب شده است.

وی ادامه داد: 275 مورد از این واحدها در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه ها مانند فرمانداری، اجرائیات شهرداری و مرکز بهداشت و 172 واحد صنفی نیز توسط بازرسین اتحادیه ها پلمب شدند.

به گفته رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه، تعدادی از این واحدها فک پلمب غیرقانونی انجام داده اند.

پهلوانی عمده واحدهای صنفی که در این مدت پلمب شدند را قلیان سراها و جگرکی ها دانست و تاکید کرد: نظارت اصلی ما بر رستوران ها، تالارهای پذیرایی، جگرکی ها، مراکز عرضه غذا که صرفا مجوز بیرون بر دارند و ... بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین همکاری را نیز صنف زرگران و نمایشگاه های اتومبیل برای تعطیلی داشتند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه بازرسی های مشترک در چهار شیفت شامل دو شیفت صبح و دو شیفت عصر انجام می شود، یادآور شد: کار سنگینی بر دوش گشت های مشترک نظارت بر بازار است.

پهلوانی از وجود نزدیک به 60 هزار واحد صنفی در کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: نظارت بر شیوه رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام این واحدها توان و قدرت زیادی می خواهد که گاهی از ظرفیت نیروهای ما که تا یک بامداد پای کار هستند، خارج است.

وی با بیان اینکه نظارت بر اصناف و بستن واحدهای صنفی به تنهایی برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا کافی نیست، خاطرنشان کرد: مهمترین نکته همکاری و رعایت خود مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1251

به "پلمب بیش از 400 واحد صنفی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب بیش از 400 واحد صنفی در کرمانشاه به دلیل تخلفات کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید