پاسخ ارتش به درخواست دختر سیستان و بلوچستانی

به گزارش مینی نت، در پی انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب رسانی به وسیله نیروی زمینی ارتش در منطقه ها روستایی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

پاسخ ارتش به درخواست دختر سیستان و بلوچستانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ارتش، با توجه به شرایط بحران آب در منطقه ها جنوب شرق کشور و احتیاج مردم استان سیستان و بلوچستان به آب و بعلاوه انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب رسانی به وسیله نیروی زمینی ارتش در منطقه ها روستایی استان سیستان و بلوچستان و محل زندگی این دختر بچه انجام شد.

پیش از این هم امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده میدانی مبارزه با کرونا دستورات لازم را برای امداد رسانی به مردم این استان بویژه در تأمین آب شرب داده بود.

در این راستا تیپ 188 و 158 نیروی زمینی ارتش روزانه پنج تانکر پنج هزار لیتری به منطقه ها روستایی ملا دادی بخش هیرمند شهرستان زابل خدمات آب رسانی انجام می دهند.

بعلاوه نیروی زمینی ارتش تانکرهای 200 لیتری آب به روستاییان این منطقه ها اهدا نموده است.

تیپ های 188 و 158 نیروی زمینی ارتش بعلاوه، خدمات پزشکی و درمانی به مردم منطقه ها روستایی شهرستان زاهدان، زابل و خاش ارائه می دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1693

به "پاسخ ارتش به درخواست دختر سیستان و بلوچستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ارتش به درخواست دختر سیستان و بلوچستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید