پادرمیانی اسماعیلی برای دانشگر ، دل فرهاد نرم نشد! خبرنگاران

به گزارش مینی نت، پادرمیانی اسماعیلی برای دانشگر موجب نشد تا دل فرهاد مجیدی در این باره نرم گردد و فعلاً رضایت به بازگشت دانشگر نداده است.

پادرمیانی اسماعیلی برای دانشگر ، دل فرهاد نرم نشد! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در تمرین آخر استقلال پس از یک روز تعطیلی اتفاقات جالبی رخ داد که یکی از آنها واسطه شدن فرشید اسماعیلی برای بازگرداندن محمد دانشگر به تمرینات و جلوگیری از اخراج این رفیق جنوبی اش بود. این دو که خارج از فضای تیم هم دوستی و رفاقتی نزدیک با هم دارند در سرانجام بازی با پیکان بر سر موضوعی با هم به جر و بحث پرداخته و در نهایت عصبانیت محمد دانشگر منجر به درگیری اش با بهزاد غلامپور و یک طرفدار شد که فرهاد مجیدی با استناد به تکرار این قبیل مسائل در طول فصل جاری این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد.

فرشید اسماعیلی که یک پای این ماجرا بوده و خودش را مقصر می دانست که باعث عصبانیت محمد دانشگر شده بود، در تمرین تیمش پس از تعطیلی یک روزه در رختکن و زمین چمن با فرهاد مجیدی حرف زد و از او خواست تا محمد دانشگر را ببخشد ولی ظاهراً طولانی شدن این عذرخواهی غیر مستقیم موجب نشد تا دل فرهاد مجیدی در این باره نرم گردد و فعلاً رضایت به بازگشت دانشگر نداده است.

تصاویر منتشر شده از سوی باشگاه استقلال از تمرین آخر این تیم که مانند روزهای قبل پشت درهای بسته برگزار گردید، بیانگر این موضوع بود که اسماعیلی در حال حرف زدن با مربیان تیم از جمله فراز کمالوند و بهزاد غلامپور است و می خواهد به نوعی آنها را متقاعد کند که فرهاد مجیدی را راضی به بازگشت دانشگر نمایند. جالب این بود که سرمربی استقلال پیرو همین اتفاقات در صحبتی که انجام داد معین کرد در ارتباط با مسائل اخلاقی با هیچ کس شوخی ندارد؛ جایی که گفت: همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم؛ حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه عظیم استقلال خدشه دار گردد. به همه بازیکنان استقلال تأکید می کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همیشه مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد. هیچ نامی عظیم تر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

با این شرایط بعید است مجیدی یکی، دو روز پس از بیان این حرف ها دانشگر را به تیم برگرداند و این احتمال هست که پس از بازی با ماشین سازی با وساطت کاپیتان یا یکی، دو بازیکن دیگر با دریافت تعهد و جریمه سنگین اقتصادی دانشگر را به تمرینات تیم برگردانند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1492

به "پادرمیانی اسماعیلی برای دانشگر ، دل فرهاد نرم نشد! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادرمیانی اسماعیلی برای دانشگر ، دل فرهاد نرم نشد! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید