(ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم اراک 2 - 0 تراکتور 29 اردیبهشت 00

به گزارش مینی نت، تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان منصوریان انتها یافت. امیر هوشمند در دقیقه 24 و میثم مجیدی در دقیقه 80 (پنالتی) زننده گل های آلومینیوم در این ملاقات بودند.

(ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم اراک 2 - 0 تراکتور 29 اردیبهشت 00

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آلومینیومی ها که در لیگ برتر هم نتایج خوب کسب نموده بودند، در جام حذفی هم فرایند خوب شان را ادامه دادند و منصوریان با حذف تراکتور هم از تیم سابقش انتقام گرفت و هم تیم او توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

قضاوت این ملاقات برعهده یاسر همرنگ بود که مشخص عباسیان، علیرضا منظمی و پوریا آریا کیا از آلومینیوم اراک و سیدابوالفضل رزاق پور، مهدی تیکدری و حمید بوحمدان از تراکتور را با کارت زرد جریمه کرد.

هادی محمدی هم از تراکتور با دریافت دو کارت زرد در دقیقه 58 از زمین بازی اخراج شد. پیش از آغاز نیمه دوم این ملاقات و پس از درگیری لفظی بین علیرضا منصوریان و رسول خطیبی، داور سرمربیان دو تیم را از روی نیمکت اخراج کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1578

به "(ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم اراک 2 - 0 تراکتور 29 اردیبهشت 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم اراک 2 - 0 تراکتور 29 اردیبهشت 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید