(ویدئو) درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی؛ محسن افشانی تصاویر خصوصی همسرش را منتشر کرد!

به گزارش مینی نت، رکنا نوشت: سویل خیابانی همسر محسن افشانی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از این بازیگر پرحاشیه شکایت کرد.

(ویدئو) درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی؛ محسن افشانی تصاویر خصوصی همسرش را منتشر کرد!

سویل خیابانی همسر محسن افشانی صبح امروز به شعبه 16 دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد و از محسن افشانی شکایت کرد.

سویل خیابانی در مورد شکایتش از محسن افشانی به خبرنگار گفت: از محسن افشانی به خاطر ضرب و جرح، تصرف عدوانی شکایت کردم. برای برداشتن وسایل شخصی ام به خانه ام رفته بودم که محسن افشانی مادر، کارگرمان و مرا به باد کتک گرفت.

همسر محسن افشانی: او، من و مادرم را کتک زد

وی اضافه کرد: خواهر و داماد محسن افشانی در خانه من زندگی می نمایند و وقتی رفته بودم وسایل شخصی ام را بردارم به من حمله کردند.

همسر محسن افشانی در مورد در خواست طلاقش گفت: 7 ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تمکین قرار گرفته است که محسن افشانی روز اول مطرح کرد 5 میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به 2 میلیارد و بار آخر وکیل محسن افشانی مطرح کرد یک میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد.

محسن افشانی تهدید نموده بود اگر دست روی خانه بگذارم عکس های خصوصی ام را منتشر می نماید که بعد از آن عکس های خصوصی من در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که شکایت کردم و پلیس فتا نیز پس از آنالیز های دقیق اظهار داشت که این تصاویر توسط محسن افشانی منتشر شده است.

محسن افشانی پس از درخواست طلاق تصاویر خصوصی همسرش را منتشر کرد

سویل خیابانی گفت: صفحه اینستاگرامی بسته شد و هفته آینده حکم دادگاه بخاطر انتشار تصاویر خصوصی من از سوی محسن افشانی صادر خواهد شد.

سویل خیابانی به خبرنگار گفت: مهریه ام 500 سکه و سه دانگ خانه است. محسن افشانی خانه ای را که اجاره نامه اش به نام من است ترک نمی نماید فقط توانستم جهیزیه ام را از خانه بیرون ببرم، اما وقتی برای برداشتن وسایل شخصی ام که داخل خانه بود به آنجا مراجعه کردم مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند که پیگیر این ماجرا هستم و فکر نکنم رفتار های محسن افشانی به عنوان یک مرد ایرانی برای انتشار عکس های خصوصی همسرش کار درستی باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1078

به "(ویدئو) درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی؛ محسن افشانی تصاویر خصوصی همسرش را منتشر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی؛ محسن افشانی تصاویر خصوصی همسرش را منتشر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید