وزیر بهداشت روسیه: تست بالینی واکسن کرونا کامل شده است

به گزارش مینی نت، وزیر بهداشت روسیه اطلاع داد که تست بالینی واکسن کرونای ساخت مرکز تحقیقات ملی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی گامالیا کامل شده است.

وزیر بهداشت روسیه: تست بالینی واکسن کرونا کامل شده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه گفت که تست بالینی واکسن کووید-19 که توسط موسسه گامالیا فراوری شده، کامل شده است.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد، در پاسخ به سوالی در این باره که آیا آزمایش بالینی واکسن تکمیل شده ، گفت: واکسن ویروس کرونا که توسط موسسه گامالیا توسعه یافته، تست بالینی خود را کامل نموده است.

موراشکو در ادامه گفت: ما انتظار داریم که طی یک ماه و نیم تا دو ماه آینده دو درخواست دیگر برای مجوز انجام تست های بالینی (واکسن های دیگر) داشته باشیم.

همچنین وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اظهار داشت که آنالیز داوطلبانی که واکسن روسی کرونا را دریافت نموده اند حاکی از آن است که به ایمنی کامل در برابر ویروس کرونا دست یافته اند. (جزئیات بیشتر)

انتظار می رود فراوری سریالی اولین واکسن فراوری روسیه که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی Gamaleya فراوری شده، در ماه سپتامبر شروع گردد.

همچنین میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه روز شنبه گفت که واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا در روسیه از ماه اکتبر (مهرماه) شروع خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1113

به "وزیر بهداشت روسیه: تست بالینی واکسن کرونا کامل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت روسیه: تست بالینی واکسن کرونا کامل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید