واکنش روسیه به حضور نظامی آمریکا در لهستان

به گزارش مینی نت، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار کرد، افزایش حضور نظامی آمریکا در لهستان در افزایش تنش در مرزهای غربی روسیه سهیم خواهد بود.

واکنش روسیه به حضور نظامی آمریکا در لهستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به امضای توافقنامه بین واشنگتن و ورشو درباره افزایش حضور نظامی آمریکا در لهستان و حضور 1000 نیروی نظامی دیگر گفت: افزایش حضور نظامی آمریکا در لهستان مسائل امنیتی را حل نمی نماید، برعکس منجر به افزایش تنش در مرزهای روسیه خواهد شد.

زاخارووا اضافه نمود: این مساله در افزایش تنش و خطرات وقوع حوادث غیرعمدی سهیم خواهد بود.

این سخنگو اضافه نمود: تنها می توانیم بگوییم این مساله تلاشی برای وارونه نشان دادن واقعیت است. اجرای توافقات لهستان و آمریکا امکانات هجومی نیروهای آمریکایی در لهستان را تقویت خواهد نمود.

آمریکا و لهستان روز شنبه یک توافق همکاری نظامی امضا کردند که به موجب آن حضور نظامی آمریکا در این کشور شرق اروپا تقویت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماه گذشته میلادی وزارت دفاع لهستان اعلام نمود آمریکا و لهستان بر سر یک توافق همکاری نظامی که راه را برای استقرار 1000 سرباز دیگر آمریکایی در این کشور هموار می نماید، توافق نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1135

به "واکنش روسیه به حضور نظامی آمریکا در لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به حضور نظامی آمریکا در لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید