مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی دستیاران پزشکی تمدید شد

به گزارش مینی نت، مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی و نیز ارائه گواهی مشارکت در بخش های کووید برای دستیاران رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی تمدید شد.

مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی دستیاران پزشکی تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی و نیز ارائه گواهی مشارکت در بخش های کووید برای دستیاران رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از فردا پنجشنبه یکم آبان ماه 99 از ساعت 8 صبح لغایت 8 صبح روز بعد به مدت 24 ساعت مجددا بازگشایی می گردد.

نتایج شصت و هفتم دوره آزمون کتبی دانشنامه تخصصی پزشکی، آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی و سی و چهارمین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است و سال جاری با توجه به شرایط کرونا در کشور، به منظور بخش شفاهی دستیاران باید مستندات آموزشی، پژوهشی و مهارتی خود را ویژه آزمون دانشنامه در سایت مربوطه بارگذاری نمایند.

بر اساس دستورالعمل اجرایی دستیاران باید در ابتدا به سایت www.resdocument.com مراجعه نمایند و پس از ورود به سایت در مرحله اول در سایت ثبت نام نمایند و پس از ثبت نام بر اساس منوی بالای صفحه مستندات مربوط به رشته خود را بر اساس مستندات پژوهشی، آموزشی، مهارتی و سایر بارگذاری نمایند.

گفتنی است، این آخرین فرصت بارگزاری مستندات است و مجددا تمدید نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1239

به "مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی دستیاران پزشکی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت بارگزاری مستندات پژوهشی، آموزشی و مهارتی دستیاران پزشکی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید