مقام روس: هیچ صدای تیراندازی در قره باغ شنیده نمی گردد

به گزارش مینی نت، فرمانده نیروهای حافظ صلح روسیه مستقر در قره باغ کوهستانی بیان کرد، شرایط در این منطقه در حال آرام و با ثبات شدن است.

مقام روس: هیچ صدای تیراندازی در قره باغ شنیده نمی گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به گفته فرمانده نیروهای حافظ صلح اعزامی روسیه به قره باغ کوهستانی، جمهوری آذربایجان و ارمنستان به توافق آتش بس پایبند بوده و ثبات در حال بازگشت به این منطقه است.

به نوشته اسپوتنیک، جمهوری آذربایجان و ارمنستان بعد از توافق اخیر سه جانبه با روسیه بر سر اتمام جنگ بر سر قره باغ کوهستانی، به مفاد این توافق پایبند بوده اند.

رستم مرادُف فرمانده نیروهای حافظ صلح روسیه مستقر در قره باغ کوهستانی در این باره گفت: توفقات امضا شده بین سران سه کشور که نیمه شب دهم نوامبر وارد فاز اجرایی شده، کاملا دارد پیاده می گردد. دستاورد اصلی این است که همه انواع درگیری ها در طول خط تماس متوقف شده است و ما امروز صدای هیچ تیراندازی را نمی شنویم.

به گفته این مقام و نماینده ارتش روسیه، ایجاد پُست های دیدبانی در طول خط تماس، تا روز شنبه (دیروز) به اتمام رسیده است.

روسای سه کشور روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان بامداد سه شنبه به منظور خاتمه داده به مناقشه و جنگ بر سر منطقه قره باغ کوهستانی یک توافق 10 بندی امضا کردند.

طبق بخضی از این توافق، در ازای خروج ارمنستان از بخش هایی از اراضی اشغالی در قره باغ کوهستانی، نیروهای صلح بان فدراسیون روسیه شامل 1960 پرسنل نظامی، 90 نفربر زره پوش، 380 خودرو و تجهیزات ویژه در طول منطقه تماس قره باغ کوهستانی و در طول کریدور لاچین مستقر خواهند شد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1250

به "مقام روس: هیچ صدای تیراندازی در قره باغ شنیده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام روس: هیچ صدای تیراندازی در قره باغ شنیده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید