مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا اطلاع رسانی شود

به گزارش مینی نت، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: مصوبات ملی و استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در صدا وسیما، فضای مجازی و رسانه ها اطلاع رسانی شود.

مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا اطلاع رسانی شود

سیدموسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان، ضمن تبریک هفته سلامت به کادر درمانی استان و تقدیر از عملکرد آن ها، اظهار کرد: کادر درمانی شرایط سختی را پشت سر می گذارند و با توجه به عملکرد غیر قابل پیش بینی ویروس، از این رو کمک ها به دانشگاه علوم پزشکی ادامه دار بوده و تأمین نیازهای آنها در اولویت قرار گیرد.

وی بیان نمود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز با تأمین مایحتاج و تکمیل امکانات، آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی را داشته باشد.

خادمی اعلام نمود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است و فرمانداران و سایر اعضاء ستاد بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان شرح داد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سیستم حمل و نقل استان رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافران را مد نظر قرار داده و اجرایی کند.

وی با اشاره به لزوم جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، زباله گردها و بچه ها کار گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط، جلوگیری از کوچ عشایر و ورود آنها به استان را مد نظر قرار داده و عشایری که به استان وارد شده اند، شرایط خروج آنها فراهم شود.

استاندار لرستان ضمن تأکید بر اطلاع رسانی مصوبات ملی و استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در صدا وسیما، فضای مجازی و رسانه ها افزود: هدف نهایی مصوبات ستاد کمک به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با بیماری کرونا و خدمات رسانی به مردم است.

وی مطرح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با پیگیری مصوبات ستاد، در صورت برخورد با هر گونه مشکل ضمن اطلاع رسانی به ستاد در جهت رفع آن اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 942

به "مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا اطلاع رسانی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا اطلاع رسانی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید