مرکز تحویل کالای آمازون در نیویورک به علت ابتلای یک کارگر به کرونا تعطیل شد

به گزارش مینی نت، به نظر می رسد کرونا بالاخره پس از روزها سوداوری برای شرکت آمازون یک ضرر عظیم به این شرکت زده است. پاسخ آزمایش یکی از کارگران انبار تحویل کالای آمازون در نیویورک مثبت اعلام شده و در نتیجه این مرکز تا اطلاع ثانوی بسته خواهد ماند. این در حالی است که انبارهای اروپایی آمازون با وجود مثبت شدن پاسخ آزمایش بعضی کارگران هنوز تعطیل نشده اند و به فعالیت خود ادامه می دهند.

مرکز تحویل کالای آمازون در نیویورک به علت ابتلای یک کارگر به کرونا تعطیل شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اولین مورد تأیید شده در بین نیروی کار آمریکایی آمازون است. پیش از این، چندین پرونده ابتلا در سه انبار اروپایی آمازون دیده شده است اما این شرکت از تعطیلی شعب اروپایی خودداری نموده است.

نشریه آتلانتیک گزارش داد که کارمندان ایستگاه تحویل آمازون در کویینز ، نیویورک ، متنی را دریافت کردند که می گفت: ما قصد داریم به شما اطلاع دهیم که یک مورد مثبت کروناویروس (COVID-19) امروز در محل کار شما یافت شد.

سخنگوی آمازون در این خصوص گفت:ما از فردی که اکنون در قرنطینه است حمایت می کنیم. از روزهای آغازین این شرایط ، ما با مسئولان محلی برای پاسخگویی پیشگیرانه همکاری نزدیک داشته ایم و اطمینان حاصل خواهیم کرد که ضمن مراقبت از همکاران خود ، به خدمات به مشتریان خود ادامه دهیم و همه دستورالعملهای مقامات محلی را در خصوص عملکرد شعب خود دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: ما اقدامات محافظتی اضافی را برای محافظت از کارکنان انجام داده ایم از جمله افزایش نظافت در کلیه امکانات ، حفظ فاصله اجتماعی و اضافه کردن فاصله بین رانندگان و مشتریان در هنگام تحویل. علاوه بر تمیز کردن عمیق روزانه ، ایستگاه تحویل کوئینز را نیز تعطیل نموده ایم و همکاران را با پرداخت کامل حقوقشان به خانه فرستاده ایم.

با این حال آمازون در اروپا اصلا محتاط نیست. در اروپا ، آمازون حداقل 5 مورد ویروس را در سه انبار مشاهده نموده است. دو انبار در اسپانیا و یک انبار در ایتالیا موارد ابتلا را تأیید نموده اند ، اما هر سه انبار همچنان فعالند. کارگران انبارهای آسیب دیده ابراز نگرانی نموده اند و کارگران ایتالیایی روز سه شنبه در اعتراض به پاسخ شرکت به بحران اعتصاب کردند.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 851

به "مرکز تحویل کالای آمازون در نیویورک به علت ابتلای یک کارگر به کرونا تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز تحویل کالای آمازون در نیویورک به علت ابتلای یک کارگر به کرونا تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید