لیگ قهرمانان آسیا؛ فرصت تیم های ایرانی رو به خاتمه است

به گزارش مینی نت، چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فرصت محدودی برای ارائه لیست بازیکنان خود دارند.

لیگ قهرمانان آسیا؛ فرصت تیم های ایرانی رو به خاتمه است

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزراش خبرنگاران، استقلال و شهرخودرو دو تیم ایرانی هستند که اول بهمن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان می فرایند. این دو تیم برای حضور در این مرحله باید تا چهارشنبه هفته آینده لیست آسیایی بازیکنان را آماده نمایند.

البته زمان ارسال مدارک به کنفدراسیون آسیا 10 روز است اما فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه را به عنوان روز پایانی تعیین نموده تا اگر نواقصی در مدارک وجود داشته باشد برطرف شود.

با این وجود مهلت ارسال لیست استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ششم ژانویه است. دو تیم پرسپولیس و سپاهان که در مرحله گروهی رقابت ها حاضر هستند نیز تا روز دهم ژانویه (19 دی) ماه فرصت دارند تا لیستشان را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تکمیل و ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگاران، نکته مهم اینجا است که تیم های ایرانی هنوز جابجاییشان را به صورت جدی کلید نزده و لیست ورودی و خروجی هایشان تعیین نشده است. در این بین شرایط استقلال بدون سرمربی متفاوت تر از سه تیم دیگر است و با توجه به لزوم تقویت تیم تعیین نیست مدیریت آبی ها برای مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان جدید و یا تغییرات در فهرست دقیقا چه خواهد نمود و آیا سلیقه استراماچونی بر این فهرست حاکم خواهد بود یا جمیع نظرات لیست آسیایی این تیم را تکمیل می نماید. باید در نظر داشته باشیم که در فصل جابجایی استخدام بازیکن نیز به راحتی صورت نمی گیرد و تیم ها برای جذب بازیکن مدنظر باید ضمن تعجیل در مذاکره باشگاهی، از نظر اقتصادی نیز در شرایط خوبی باشند تا بتوانند مهره مدنظر خود را از باشگاه دیگر جدا نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 647

به "لیگ قهرمانان آسیا؛ فرصت تیم های ایرانی رو به خاتمه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا؛ فرصت تیم های ایرانی رو به خاتمه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید