قهرمانی بدمینتون باز اندونزی در جام فجر

به گزارش مینی نت، دیدار فینال بیست و ششمین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون مردان گرامی داشت دهه مبارک فجر با قهرمانی پانچی احمد از اندونزی در بخش یک نفره مردان انتها یافت.

قهرمانی بدمینتون باز اندونزی در جام فجر

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در فینال بیست و ششمین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون مردان که عصر امروز در قسمت یک نفره مردان در محل کمپ این فدراسیون در حال برگزاری است، پانچی احمد از اندونزی با پیروزی برابر حریف اندونزیایی خود به مقام قهرمانی دست یافت. دیدار نهایی این رقابت ها بین نیرو اند از اندونزی و پانچی احمد دیگر بازیکن اندونزیایی برگزار گردید که در سرانجام این دیدار پانچی احمد توانست این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود سرانجام دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

همچنین نیرو اند از اندونزی دوم شد و نو گراهه و وادیو هر دو بازیکن از اندونزی به مقام سوم مشترک یک نفره مردان دست یافتند. این رقابت ها با حضور 17 تیم خارجی و ملی پوشان بدمینتون کشورمان از 21 بهمن در حال برگزاری است که امروز بعد از برگزاری رقابت های یک نفره در بخش مردان، به کار خود سرانجام می دهد.

در این رقابت ها جوایز 20 هزار دلاری در بخش بانوان و مردان به نفرات اول تا سوم تیم های یک نفره و دو نفره زنان و مردان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 519

به "قهرمانی بدمینتون باز اندونزی در جام فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی بدمینتون باز اندونزی در جام فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید