فرعباسی: استقلال تیم بزرگی است اما ما هم برد می خواهیم، از تجربیات مکانی استفاده می کنم

به گزارش مینی نت، دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که در بازی با استقلال به چیزی جز دریافت سه امتیاز فکر نمی نمایند.

فرعباسی: استقلال تیم بزرگی است اما ما هم برد می خواهیم، از تجربیات مکانی استفاده می کنم

حبیب فرعباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط تیمش در آستانه بازی فردا (یکشنبه) با استقلال بیان کرد: وضعیت تیم ما خوب است. در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی محبت آمیز هم انجام دادیم تا برای آغاز مجدد لیگ آماده شویم. برای بازی با استقلال وضعیت خوبی داریم و همه بچه ها انگیزه زیادی دارند تا بتوانیم در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب که باید از امتیاز میزبانی در بازی با استقلال استفاده نمایند، گفت: در زمین خودمان بازی می کنیم و امیدوار به حمایت طرفداران هستیم. استقلال تیم بزرگی است و درست است که بازی سختی داریم ولی در زمین خودمان فقط برد می خواهیم و هدفی جز شکست دادن استقلال نداریم. آنها هم طبیعتا با توجه به شرایطی که دارند، دنبال برد هستند ولی بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خودشان را ثابت نمایند.

دروازه بان نفت مسجدسلیمان با اشاره به حضور سوشا مکانی در این تیم گفت: مکانی جزو دروازه بان های باتجربه در فوتبال ایران است و می توانم از تجربیات این دروازه بان استفاده کنم. هدف همه ما یاری کردن به نفت مسجدسلیمان است و امیدوارم تمامی بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. این موضوع می تواند به پیشرفت نساجی و دریافت نتایج خوب یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 334

به "فرعباسی: استقلال تیم بزرگی است اما ما هم برد می خواهیم، از تجربیات مکانی استفاده می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرعباسی: استقلال تیم بزرگی است اما ما هم برد می خواهیم، از تجربیات مکانی استفاده می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید