علی نژاد: امیدوار به افتتاح خوابگاه کمانداران در هفته دولت هستیم

به گزارش مینی نت، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جریان بازدید از خوابگاه سایت تیروکمان گفت: امیدوارم خوابگاه کمانداران تا هفته دولت افتتاح شود تا ورزشکاران بدون دغدغه و مشکل تمرینات خود را انجام دهند.

علی نژاد: امیدوار به افتتاح خوابگاه کمانداران در هفته دولت هستیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد امروز با حضور در سایت تیروکمان ضمن بازدید از مراحل ساخت خوابگاه کمانداران اظهار کرد: خوابگاه کمانداران جزو یکی از پروژه های وزارت ورزش و جوانان بود که مدت ها ساخت این پروژه متوقف شده بود که با پیگیری های غلامرضا شعبانی بهار و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این پروژه در حال ساخت است.

وی گفت: این خوابگاه دارای 14 اتاق و ظرفیت 42 ورزشکار دارد که به گفته پیمانکار تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر اظهار داشت: تیروکمان و تیراندازی جزو رشته هایی هستند که مجوز برای انجام تمرینات انفرادی به ورزشکاران داده شد و در حال حاضر کمانداران شرایط خوبی دارند.

علی نژاد همچنین با اشاره به آمادگی خوب قایقرانان در جریان بازدیدی که امروز از اردوی ورزشکاران قایقرانی داشت، گفت: برنامه های بلند مدتی برای بازیهای آسیایی 2022 داریم و این امیدواری وجود دارد که قایقرانی را جز رشته هایی بدانیم که به سبد مدال طلای کاروان ایران اضافه شود. این رشته در گوانجو و اینچئون به مدال طلا دست یافت اما در جاکارتا نتوانست مدال طلا بگیرد. امیدوارم در گوانجو چین جزو مدال آوران طلا باشد.

نیمی از تیرهایی که سال گذشته خریداری شده به خاطر مشکل تحریم در آلمان باقی مانده است

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش برنامه ای برای کمک های ارزی به فدراسیونها دارد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر ارز جدیدی از سوی فدراسیون تیراندازی برای خرید تیر درخواست نشده است، البته مسئله ای که تیرانداری دارد این است نیمی از تیرهایی که سال گذشته خریداری شده به خاطر مشکل تحریم در آلمان باقی مانده است، باید شرایطی فزاهم شود که این تیرها را وارد کشور کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1081

به "علی نژاد: امیدوار به افتتاح خوابگاه کمانداران در هفته دولت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: امیدوار به افتتاح خوابگاه کمانداران در هفته دولت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید