عادت فراموش شده پرسپولیس

به گزارش مینی نت، خبرنگاران: شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم، چیزی نبود که هواداران این باشگاه انتظارش را داشته باشند. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است در حالی به اراک سفر کرد که برخلاف باخت قبلی اش مقابل این تیم، این بار مدافعان اصلی را در ترکیب و روی کاغذ دست بالا را برای گرفتن سه امتیاز داشت.

عادت فراموش شده پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، با این وجود، یک گل از اراکی ها، رای به به ثبت اولین شکست پرسپولیس در این فصل داد. این مورد، یعنی متحمل شدن اولین شکست، یکی از دغدغه های هواداران است و به نظر می رسد موضوع نگران کننده دیگری در حال شکل گیری است. ماجرا از این قرار است که پرسپولیس تا به اینجای فصل پیروز به ثبت کلین شیت نشده و در هر سه بازی، چه خارج از خانه و چه بازی خانگی اش، گل خورده است.

این اتفاق منفی در حالی در کارنامه پرسپولیس ثبت شده که تاثیر کار های دفاعی خوب از یک سو و گل خوردن های اندک از سوی دیگر، مهمترین عامل پیروزیت پرسپولیس در قهرمانی های 5 فصل گذشته است. سرخ های تهرانی در شرایطی عناوین قهرمانی را به دست آوردند که هر فصل به طور میانگین 14 بار گل خوردند. در این فصل، اما آن ها در همین سه بازی، 3 بار دروازه شان گشوده شده و زنگ خطر برای خط دفاعی پرسپولیس به صدا درآمده است. نقطه قوت پرسپولیس در فصول اخیر، تا اینجا کارنامه قابل قبولی نداشته است. این آمار در حالی به دست آمده که یحیی گل محمدی دو مدافع میانی تازه برای تیمش خریده، ولی هنوز از آن ها در ترکیب اصلی استفاده نکرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1849

به "عادت فراموش شده پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادت فراموش شده پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید