طرح های اقتصادی سمنان عملیاتی گردد، ضرورت نیازسنجی و شناخت ظرفیت ها

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، سید شهاب الدین چاوشی ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری بابیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی باید طرح های اقتصادی را عملیاتی نمایند، ابراز داشت: در شرایطی قرار داریم که دشمن با القا ناامیدی می خواهد بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند لذا برای خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان باید انجام امور عمرانی در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

طرح های اقتصادی سمنان عملیاتی گردد، ضرورت نیازسنجی و شناخت ظرفیت ها

وی اضافه کرد: در شرایط پیش رو نباید انجام امور به صورت کند و با وقفه های طولانی همراه باشد لذا ضرورت امروز می طلبد تا با برنامه ریزی مناسب، هدفمند و دارای توجیه اقتصادی طرح های مهم را از حالت سکون به بعد اجرایی تبدیل کنیم.

ضرورت نیازسنجی و شناخت ظرفیت ها

استاندار سمنان بابیان اینکه قبل از آغاز هر طرح باید نیازسنجی و شناخت ظرفیت ها به صورت کامل موردمطالعه قرارگرفته باشد، ابراز داشت: برخی طرح ها بدون مطالعه در استان انجام شده و باعث بروز مشکلاتی گردیده است لذا برای پیشگیری از ادامه این روند باید آینده نگری طرح ها آنالیز گردد.

چاوشی بابیان اینکه در عمل نتوانستیم از طرح آمایش سرزمین به درستی استفاده کنیم، توضیح داد: طرح آمایش سرزمین این امکان را به طرح ها می دهد تا پروژه ها بامطالعه بیشتری موردآنالیز قرار گیرد لذا انتظار می رود برای بهینه استفاده کردن از اعتبارات آمایش سرزمین در اولویت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اتمام ساخت وسازهای اقتصادی مردم را امیدوار و گرفتاری های آن ها را رفع می نماید بنابراین باید برنامه ریزی ها به این سو گرایش پیدا کند که در شرایط نامطلوب اقتصادی بتوانیم از حداقل منابع بهترین بهره وری را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 50

به "طرح های اقتصادی سمنان عملیاتی گردد، ضرورت نیازسنجی و شناخت ظرفیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های اقتصادی سمنان عملیاتی گردد، ضرورت نیازسنجی و شناخت ظرفیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید