صدور مجوز تشکیل شورای حل اختلاف کارگران آران و بیدگلی

به گزارش مینی نت، جواد صدیقیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: صدور این مجوز با توجه به جمعیت بیش از 17 هزار نفری کارگران شهرستان و مشکلات نبود این شورا در حل مشکلات کارگران در سال های گذشته بوده است.

صدور مجوز تشکیل شورای حل اختلاف کارگران آران و بیدگلی

وی ادامه داد: این شورا پس از صدور مجوز تا خاتمه شهریورماه سال جاری کار خود را به صورت رسمی با 9 نماینده از جامعه کارگری، کارفرمایان و نمایندگان عالی دولت شروع می نماید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل با اشاره به فعالیت مستمر هیئت تشخیص کار شهرستان در آنالیز شکایات، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 254 مورد شکایت کارگری در این هیئت آنالیز و از این تعداد 215 مورد شامل صدور رای گردیده است.

وی وضعیت اشتغال شهرستان در بخش اشتغال روستایی را مطلوب اعلام کرد و اضافه کرد: از 36 میلیارد اعتبار اختصاص یافته برای اشتغال روستایی تاکنون مطابق سه برابر اعتبار تخصیص یافته جذب گردیده است.

وی همچنین از رشد 30 برابری جذب اعتبارات در بخش اشتغال فراگیر نیز اطلاع داد و توضیح داد: جذب اعتبارات در بخش فراگیر با توجه به دشوار گیری های بانک های عامل به کندی اجرا شده بود که در 15 روز اخیر با پیگیری اداره کار شهرستان و موافقیت بانک ها تاکنون 60 میلیارد ریال تسهیلات جذب گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 13

به "صدور مجوز تشکیل شورای حل اختلاف کارگران آران و بیدگلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز تشکیل شورای حل اختلاف کارگران آران و بیدگلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید