شکست دادن کرونا مهمتر از فوتبال و لیگ است

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا که در هفته های اخیر همه فعالیت های کشور ما را تحت تأثیر قرار داده، منجر به تعطیلی موقت مسابقات فوتبال در همه رده ها و سطوح شده است. این تعطیلی با نظرات موافق و مخالفی روبرو شده و برخی از کارشناسان با این تعطیلی مخالفت می کنند.

شکست دادن کرونا مهمتر از فوتبال و لیگ است

پیروز قربانی در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: من هم یک مربی هستم و می دانم اگر لیگ موقتاً تعطیل شود و قرار باشد در آینده این بازی ها به صورت فشرده پیگیری شود چه فشاری به بازیکن و مربی خواهد آمد. اما امروز فوتبال و لیگ مسئله اصلی کشور ما نیست.

وی اضافه کرد: کرونا یک ویروس نیست، یک جنگ است که کشور ما را درگیر خود کرده است و باید در نظر داشته باشیم که مسئله اصلی امروز ما عبور از این بحران است. از تصمیمی که برای تعطیلی موقت فوتبال گرفته شده حمایت می کنم چون باید امروز همه در کنار هم برای شکست دادن این ویروس مرگبار تلاش کنیم. مسئله روز کشور ما شکست دادن این ماشین مرگ است نه برگزاری منظم فوتبال.

پیشکسوت فوتبال در ادامه بیان داشت: وقتی قرنطینه خانگی یکی از مؤثرترین راه های غلبه بر این ویروس است، چرا فوتبالیست ها و مربیان باید درگیر تمرین و مسابقه می شدند؟ این اتفاق هم خود آنها را در معرض خطر ابتلاء به این ویروس قرار می داد و هم باعث می شد چرخه انتقال قطع نشود.

قربانی در خصوص چگونگی ادامه مسابقات فوتبال این فصل گفت: باید دید چه زمانی به طور کامل این ویروس از بین می رود و بعد از آن تصمیم سازان فوتبال یک تصمیم منطقی در این رابطه بگیرند. ما هم به عنوان اهالی فوتبال تابع این تصمیم خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 820

به "شکست دادن کرونا مهمتر از فوتبال و لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست دادن کرونا مهمتر از فوتبال و لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید